Ladort Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann Har en Vista laptop med støtte for 2 stk SATA disker. Nå har jeg fått en 7200 rpm disk utenom den ene 5400 rpm'en jeg allerede hadde. Nå ønsker jeg å flytte hele inneholdet av 5400 rpm disken til 7200 rpm disken. Jeg har tidligere brukt Ghost til slike oppgaver, men ser ikke en slik funksjon i den siste Vista kompatible versjonen. Har noen et godt tips? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Heisann Har en Vista laptop med støtte for 2 stk SATA disker. Nå har jeg fått en 7200 rpm disk utenom den ene 5400 rpm'en jeg allerede hadde. Nå ønsker jeg å flytte hele inneholdet av 5400 rpm disken til 7200 rpm disken. Jeg har tidligere brukt Ghost til slike oppgaver, men ser ikke en slik funksjon i den siste Vista kompatible versjonen. Har noen et godt tips? Takk på forhånd. Hvilken versjon av Ghost har du? Har Ghost 12, og der fins valget "Copy My Hard Drive" Lenke til kommentar
Ladort Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Det er den versjonen jeg har ja. Den opsjonen du nevner der, har jeg sett i programmet. Problemet er at det programmet beskriver som "Copy My Hard Drive", egentlig er partisjonene. Så det burde nok heller blitt kalt "Copy My Disk Partitions" som den egentlig gjør. Jeg prøvde å bruke denne, men disken består av så mange spesielle partisjoner at det gikk heller dårlig. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruke Acronis True Image, der kan du kopiere hele disken om du vil fra en disk til en annen. Men det koster ca $50 for å kjøpe Home versjonen om du kjøper den fra USA butikken. http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Lenke til kommentar
Ladort Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Aha! Skal testes ut ASAP.. Takker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå