Treasure Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei, Jeg lurte på om det er mulig å oppgradere prosessoren på Compal IFL 90. Jeg ser på multicom sine hjemmesider at det har kommet ut en ny PC, som egentlig er prikk lik min bortsett fra prosessor og Blu-Ray. Mvh Andreas Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja det er ikke vanskelig det. Er ca. like krevende som skifting av cpu på desktoper. Jeg var heldig å bygde min compal ifl90 selv. Betalte totalt 5800kr i usa for delene + kjøpte norsk tastatur hos Multicom. btw, gamle ifl90 kan ikke bruke de nye intel penryn prossesorene.. et lite tips ang. compal: http://forum.notebookreview.com/forumdispl...&order=desc Lenke til kommentar
zonko Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg tør spørre om vitsen med et bytte, den du alt har har da krefter i massevis... Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg tør spørre om vitsen med et bytte, den du alt har har da krefter i massevis... Jeg tenkte kanskje at jeg kunne bytte til en av Penryn prosessorene etter en stund, men det går jo ikke. Per dags dato er jeg strålende fornøyd med ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå