TBakstad Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei ! Jeg lurte på om det går ann å "booste" opp lyden i headphonsa mine med et program eller no. Jeg har integrert lydkort og greie headphons men skulle gjerne fått litt høyere lyd ut av headphonsa når jeg spiller musikk for eks. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du kan umulig ha googlet etter problemet ditt? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva i all verden skal han google på da? Boost headset? Han spørr jo vennlig om hjelp for å få høyere lyd på headsettet sitt og to bemerkninger på at han burde Google på rad er jo ikke akkurat noe hjelpverdig. For min del har jeg ingen stor erfaring med å forhøye lydn på headsett men syntest bare at å google på det vil være en del vanskli med tanke på hvilke stikkord osv;) Gl med å finne hjelp btw;) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fant mye med å søke på "boost volume" Endret 1. februar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sjekk ut SRS Audio Sandbox Fungerer på de fleste lydkort, men koster penger... (30 day trial) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå