tehextinct Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hey! Jeg har en del ganger byttet fra vista (ultimate, har vel ikke så mye å si) og xp (pro sp2). PCen er helt ny, første gangen jeg la in OS på den var det XP og jeg merket at når jeg søker etter servere på Steam (CS:S) så kommer det bare ett par i minuttet når den finner flere hunder med vista. Jeg merker også at nedlastninger plutselig stopper opp og når jeg trykker avbryt og starter på nytt virker det igjen. (dette må jeg av og til gjøre flere ganger!). I det siste har jeg også merket at vis jeg laster ned noe med torrent program ca. 20kb/s har 4mb/s her da og vis jeg surfer samtidig går det utrolig seint! Dette har vel ikke noe med internett linja å gjøre siden det kun skjer når jeg har XP på pcen. Har dual bootet et par ganger og da har jeg samme problem når jeg er i XP, men det virker i VISTA! Håper dere kan hjelpe meg! Takk for alle hjelp på forhånd!! (Vis posten er feilpostet, jeg var ikke helt sikker på hvor dette brude stå. Kansje under Programvare XP vet ikke :S ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå