SilentNET Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har allerede E6850 og TRUE i et Antec P182 SE, men jeg regner med å kjøpe E8400 eller E8500 så snart de begynner å dukke opp på lager rundt omkring. Jeg har sett en del tester hvor E8400 kjører betydelig kaldere enn E6850 med stock-kjøler, men ingen så langt som har testet med TRUE på disse to prosessorene. I tillegg så svirrer det enkelte påstander om at noen uker E8400 er utrolig varme. Så da risikerer jeg å ende opp med en "lik" prosessor, som er like varm eller varmere enn den jeg allerede har. Og enkelte påstår at E8500 er kaldere enn E8400, samt klokker bedre. Det hadde vært veldig interessant å høre fra noen av de med E8400 og E8500. Fortrinnsvis noen som har prøvd dem med en TRUE kjøler. Resultater på vann er lite interessant for meg i grunn, da jeg ikke orker vannkjøling. Fordelene en E8400 har sammenlignet med E6850 er jo pris, varme og SSE4. Og siden jeg allerede har en E6850, og ingen temperaturproblemer grunnet TRUE, så vil jo SSE4 være eneste grunn til å bytte. Med mindre E8400 faktisk kjører en del kaldere. PS: TRUE er selvfølgelig = Thermalright Ultra-120 Extreme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå