ibuddie Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 har en ekstern hardd. og slette partisjonen til den ved et "uhell" er det noe muligheter for å få innholde frem igjen???? ???? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 søk på www.download.com Lenke til kommentar
pasc Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 øhh det sier jo seg selv, har du slettet en partisjon så har du slettet den fra harddisken......... tror du virkelig du kan fange opp de slettede filene/mappene i lufta?? Lenke til kommentar
president Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 øhh det sier seg jo selv. Det er selvsagt mulig å hente ut dataene. Men om det er enkelt er jo en annen sak, vet ikke om det finnes programmer for meningmann som gjør det eller om den må inn til en kostbar operasjon hos et dertil egnet firma. Så man trenger ikke snappe dataene fra luften Lenke til kommentar
matricus Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Prøv med programmet "getdataback" Jeg har lest at det skal være veldig bra Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Prøv http://www.ontrack.com/software/ Jeg hadde samme problem og det hjalp Lykke til Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg sletta 30 GB med private bilder (jippi! ) etter mye banning og noia så fant jeg getdataback og recovret hele dritten. tok bare et kvarter eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå