chris_83 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Noen som vet hvor jeg kan få de eksakte dimensjonene til DDR-DIMM PC2100 256RAM. Og hvor mye kan du overklokke Rammen med.... og hvor mye kan du tjene på det? Lenke til kommentar
JonE Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Dimensjoner - som i cm & mm? Håper ikke du har tenkt å bygge de selv Vel, det varierer fra brikkesett til leverandør tenker jeg. Om jeg er helt på jordet ang. "dimensjoner" - flame ivei Men det er samme dimensjoner som SDRAM/DIMM tenker jeg - kan ikke si jeg la merke til noen forskjell på de jeg selv har satt inn. Overklokke RAM'en? Vel - du overklokker hovedkortet tenker jeg - og så lenge du er en overklokker-geek som noen av oss, ja da gjør du det for moroa. Du kan vel i kanskje 30-40% ytelse på overklokking, spørs hva du overklokker og hvor mye .. ________________ Jon E [ Denne Melding var redigert av: JonE på 2002-01-08 20:35 ] Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Tenkte jeg skulle overklokke det som kan overklokkes og litt til.... Vannkjøle. CPU PSU Chipsett RAM Skjermkort Skjermkort, RAM Er det noe mer da?? Tips tas imot med takk. TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå