Gå til innhold

Sniktitt på Condemned 2: Bloodshot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette spillet i november og var gledelig overrasket. Mange forbedringer fra det gamle spillet som også er nevnt her i artikkelen. En av de tingene som jeg la spesielt merke til var den dystre stemningen, noe som de har faktisk forbedret fra det gamle spillet, utrolig nok :p

Ser fram til å få Condemned 2 i postenkassen snart, og få vite litt mer om mysteriet Ethan.

Lenke til kommentar

Det hjelper en del hvis du har spilt det første spillet, fordi nesten med en gang spillet starter dukker det opp personer fra det forrige spillet. Så hvis du ikke har spilt det første spillet vet du ikke hvem det er. Du burde i det minste lese igjennom historien til condemned ;)

Lenke til kommentar

Condemned 2 blir mitt absolutte spill-høydepunkt de kommende månedene, ja kanskje til og med i hele 2008.

Grafisk sett er det langt fra det peneste jeg har sett, animasjonsmessig ett godt stykke unna de beste, men stemningsmessig var det første spillet i en særklasse.

Den klaustrofobiske og desperate følelsen jeg hadde mang en mørk kveld og natt glemmer jeg ikke med det første og på en bestiask måte gleder jeg meg utrolig mye til å få de samme følelsene igjen.

Artig nok er dette ett spill jeg ser veldig frem til å spille med andre, eller se andre spille, da atmosfæren gjør sitt til nærmest å "konvertere" både meg og bekjente, alle menn på 25+, om til tenåringsjenter som ser skrekkfilm.

Flott at forhåndstitten til Gamer også peker på de mindre positive sidene ved testingen.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...