mcgroven Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Condemned 2: Bloodshot er så mørkt og dystert at man nesten blir fysisk dårlig. Les mer Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper virkelig at dette kommer til PC også etterhvert. Forrige spillet var fryktelig bra, så jeg kommer garantert til å skaffe meg Condemned 2 hvis det kommer til PC Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Prøvde dette spillet i november og var gledelig overrasket. Mange forbedringer fra det gamle spillet som også er nevnt her i artikkelen. En av de tingene som jeg la spesielt merke til var den dystre stemningen, noe som de har faktisk forbedret fra det gamle spillet, utrolig nok Ser fram til å få Condemned 2 i postenkassen snart, og få vite litt mer om mysteriet Ethan. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bør man ha spilt 1'en før man begynner på dette? Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bør man ha spilt 1'en før man begynner på dette? Tror ikke man trenger det for å forstå historien, men jeg vil sterkt anbefale deg å pøve Condemned 1 uansett Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det hjelper en del hvis du har spilt det første spillet, fordi nesten med en gang spillet starter dukker det opp personer fra det forrige spillet. Så hvis du ikke har spilt det første spillet vet du ikke hvem det er. Du burde i det minste lese igjennom historien til condemned Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Høres bra ut dette her, skal forøvrig ha det på rappen når det kommer. 1`ern var rett og slett forjævlig bra. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor står det kun 360? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Åhåhåhå, dett blir så sinnsykt rått! Gleder meg! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor står det kun 360? Av den enkle grunn at det er testet på Xbox 360. Men i artikkelen står det at spillet også kommer til PlayStation 3 også. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Med en gang jeg så bildet, fikk jeg frysning i ryggen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har Ethan fått en annen stemmeskuespiller? =/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 gleder meg vilt:) ble ikke egentlig så stort skremt av 1ern, men var noen ganger der jeg virkelig var redd også seff:) Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hum.. Får nesten prøve ener'n før to'ern kommer ut da Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Condemned 2 blir mitt absolutte spill-høydepunkt de kommende månedene, ja kanskje til og med i hele 2008. Grafisk sett er det langt fra det peneste jeg har sett, animasjonsmessig ett godt stykke unna de beste, men stemningsmessig var det første spillet i en særklasse. Den klaustrofobiske og desperate følelsen jeg hadde mang en mørk kveld og natt glemmer jeg ikke med det første og på en bestiask måte gleder jeg meg utrolig mye til å få de samme følelsene igjen. Artig nok er dette ett spill jeg ser veldig frem til å spille med andre, eller se andre spille, da atmosfæren gjør sitt til nærmest å "konvertere" både meg og bekjente, alle menn på 25+, om til tenåringsjenter som ser skrekkfilm. Flott at forhåndstitten til Gamer også peker på de mindre positive sidene ved testingen. Endret 2. februar 2008 av Gorthaur Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Gleder meg til å få nervene i høyspent igjen.Å sitte i nattmørket med disse spilla er creeeepy. Lenke til kommentar
Asazy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja dere! Da er det bare 3 dager igjen:D Bare å lade hagla og sette den pent ved siden av x-boxen, og deretter pine seg gjennom hele helvetet Får bare håpe at jeg ikke er hjemme alene til helga Asazy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg