Oykart Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Dette skal eg teste snippsat Lenke til kommentar
Oykart Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Hater å si d, men har fortsatt problemer. Pcn har nå en tendens til å fryse helt av og til Biosen har blitt flashet til 0802 versjonen, samt at eg kjører versjon 9.46 av chipset driverne... Noen som har noe annet eg kan prøve for å få fikset problemet? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hater å si d, men har fortsatt problemer. Pcn har nå en tendens til å fryse helt av og til Biosen har blitt flashet til 0802 versjonen, samt at eg kjører versjon 9.46 av chipset driverne... Noen som har noe annet eg kan prøve for å få fikset problemet? mine tips er gitt, og mer kan jeg ikke hjelpe deg med! håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Oykart Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Håper eg kan få byttet inn hovedkortet eg har nå med et eVGA 780i kort istedet. Håper Amentio kan vere behjelpelig med det.. For komboen CPU og hovedkort virker til å vere feilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå