Gå til innhold

Xbox på reprasjon i 3 mnd!?


Nani17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nå over 2 måneder siden jeg sendte inn boxen min, og jeg har ikke hørt noe fra verken dhl eller Microsoft. Hvem må jeg ringe til for å få fikset opp i dette?

 

Visst du tar ein titt i lovene, forbruker kjøps lovene, så trur eg at paragraf 33 eller 30 seier at du har rett til å få lånevare! det betyr at SELGER (asso elkjøp, ikkje microsoft) skal gi deg ein låne vare etter rimelig tid, og 3 måneder er rimilig tid !:p

Lenke til kommentar

Sendte mail til Microsoft(Via xbox kundesupport) i dag og lurte på hvor DHL ble av(de skulle ha hentet xbox-en sist uke) og da fikk jeg til svar at jeg måtte ringe kundesupporten. Klarer dem ikke å svare på mail?!

Så ringte jeg da og da fikk jeg trackingnr til DHL, og når jeg nå går inn på det nr så for jeg opp følgende info:

 

Origin

Service Area

Prague - Czech Republic

 

Destination

Service Area

Oslo - Norway

 

Ikke si at de sender esken til xbox-en fra Praha????

Lenke til kommentar
Sendte mail til Microsoft(Via xbox kundesupport) i dag og lurte på hvor DHL ble av(de skulle ha hentet xbox-en sist uke) og da fikk jeg til svar at jeg måtte ringe kundesupporten. Klarer dem ikke å svare på mail?!

Så ringte jeg da og da fikk jeg trackingnr til DHL, og når jeg nå går inn på det nr så for jeg opp følgende info:

 

Origin

Service Area

Prague - Czech Republic

 

Destination

Service Area

Oslo - Norway

 

Ikke si at de sender esken til xbox-en fra Praha????

 

Vel. Jeg snakket med MS da min døde. De sa at den skulle sendes til Tsjekkia og at hvis de ikke fikk fikset den der så fikk man en ny. Jeg håper bare jeg kan spille igjen snaart. Det er liksom litt tomt uten den. Jeg fikk jo tross alt en HD tv for litt mer en 1 mnd siden og 360en min finner ut at da skal den dø. Typisk :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg. Er et helvete (unnskyld språket) uten 360`en i stua :( Hvis du har litt ekstra penger til overs kan du jo kjøpe en 360 hos Elkjøp nå, mener å huske de har et veldig bra tilbud på Arcade akkurat nå, også levere den tilbake innen 30 dager. Jeg vet om mange som har gjort akkurat dette fordi papirmølla hos Microsoft tar for lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...