panna37 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 må jo legge til at siden det ikke går å bruke GH3-gitaren, så kan man altså ikke spille 4 spillere sammen. Utrolig kjipt, og de har heller ikke begynt å selge enkle gitarer i usa!! Så skal man være 4 spillere må man enten kjøpe 2 special edition-pakker, eller kjøpe til xbox. Der funker det visstnok. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Shit så dyrt? Dyrere en for eks CDON jo. (Nå får du spillet før hvertfall) jeg betalte 1700kr for rock band til ps3 på ebay. Slapp å betale toll, vet ikke hvorfor.. Men også jeg var skuffet da den tråløse gitaren som jeg hadde fra før til GH3 ikke funka. Den funker kun til å styre volumet etc på mikrofonen Noe annet jeg er skuffa over er at jeg ikke kan laste ned alle de ekstra sangene fra playstation store i usa. Jeg må visstnok ha en amerikansk konto, og sikkert et amerikansk visa-kort. Noen som har peiling på åssen man skal laste ned disse sangene? må jo bare ha justice for all...!! Ellers er spillet helt konge! Er null stress og lage amerikansk PSN. Og du trenger ikke amerikansk visa. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Utviklerne har allerede laget en patch som skal fikse kompatibilitet for GH3-gitaren, men Activision har nektet dem å gi ut patchen. Derfor virker den ikke til stor ergelse for alle Rockband fans. Så også på gamefaqs at utgivilsesdatoen har blitt satt til Q3 2008, vet ikke om dette er en feil ellers har spillet blitt heftig forsinket. Kjipt... (Q3 betyr Juli, August eller September.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå