leakimmen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Viser til mitt tidligere innlegg her ang Larvik sykkelsenter, Fikk i går beskjed fra daglig leder om at hvis jeg ikke fjernet innlegget mitt umiddelbart ville de saksøke meg og at advokat var kontaktet. Hva med et masse søksmål mot alle som har skrevet om de? da ville larvik sykkelsenter kunne se frem mot en travel vår og sommer. Et firma eller en daglig leder/ eier/ juridisk ansvarlig kan ikke juridisk sett være fredet mot å få navnet sitt nevnt i aviser, intenett etc. Media er fulle av navngitte personer i forbindelse med firmaomtaler mm, noe annet er om en henger ut privatpersoner pga personlige ting. Må bare ønske Larvik sykkelsenter lykke til med trusler og evt søksmål! Er det ikke ytringsfrihet i Norge? eller skal enkeltpersoner/foretak kunne drive sensur når det gjelder omtalen de får ang sin egen forretningsdrift Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Viser til mitt tidligere innlegg her ang Larvik sykkelsenter, Fikk i går beskjed fra daglig leder der nede Trond Heum om at hvis jeg ikke fjernet innlegget mitt umiddelbart ville de saksøke meg og at advokat var kontaktet. Hva med et masse søksmål mot alle som har skrevet om de? da ville larvik sykkelsenter kunne se frem mot en travel vår og sommer. Et firma eller en daglig leder/ eier/ juridisk ansvarlig kan ikke juridisk sett være fredet mot å få navnet sitt nevnt i aviser, intenett etc. Media er fulle av navngitte personer i forbindelse med firmaomtaler mm, noe annet er om en henger ut privatpersoner pga personlige ting. Må bare ønske Larvik sykkelsenter lykke til med trusler og evt søksmål! Er det ikke ytringsfrihet i Norge? eller skal enkeltpersoner/foretak kunne drive sensur når det gjelder omtalen de får ang sin egen forretningsdrift Nå vet jeg ikke hva du viser til, men uansett så er det lov å si sin mening om de. Så lenge at du ikke driver med hensikt å sverte firmaet i all mulig sammenhenger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Dobbelpost. Stenges. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=904786 Endret 1. februar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg