Gå til innhold

hvor finner jeg på/av knapp

Anbefalte innlegg

ja..jeg trenger hjelp til, å finne på/av knapp til PC..

Grunnen til at jeg spørr er at jeg holder på å bygge kabinett og vet ikke hvor jeg skal lete..(har leta litt, men uten hell)

hadde vert fint om noen kunne linke til en side hvor de seller dette..

til slutt: er det noe spesielt jeg burde tenke på ang. dette??

Takker for evt. svar..

Mvh. 2ball(s)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mener www.microplex.no skal ha noe, har iaff hatt d tidligere

takker..

btw: skal kobles til via molex..

ja, de hadde, men det var bare sånne som stakk ut og ikke var spesielt stilfulle..

ser helst at de er runde og ikke stikker så langt ut..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Du kan kjøpe dyre bulgin-knapper med fancypancy lys. Disse er dyre. På Bilutstyr/Bilekstra får du noen uten lys til en billig penge (40-50 kroner per stykk). Disse er mye brukt her på forumet, blant annet i mitt prosjekt.

Goscinny ;)

var faktisk disse jeg tenkte på^^

men du kunne ikke lage en link??

har vert på bilutstyr og sett, men jeg syntes denne var meget tung å navigere på :hrm:

Lenke til kommentar
til slutt: er det noe spesielt jeg burde tenke på ang. dette??

Du kan bruke hva som helst av brytere med momentan slutning, altså brytere som lager kontakt når den trykkes inn og ikke ellers. Eventuelt vippebrytere som spretter tilbake til midposisjon når man slipper fungerer også.

PÅ elfa har de masse å velge mellom. Trykkstrømbrytere

Alternativtet, om du har et gamelt kabinett å kanibalisere, er å bruke selve bryteren og lage en egen kapsling/infestning. Krever litt mer, men kan gi et bedre resultat til ditt egendesignet kabinett.

Lenke til kommentar
He he, er jo bare å lodde dem på :new_woot:

Det er da vitterlig mer stress å ta av og lodde på nye kabler, enn å ta av en liten kabelsko når en eventuelt skal bytte hovedkort (sa du det bare for tull, forresten?).

Du kan jo kjøpe dette settet fra Lian Li på Microplex også, men om det er alt du skal ha der blir det jo litt dyrt i forhold til hva du får. Iallfall siden disse er relativt enkle å få tak i gratis.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...