Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble helt slått ut av personligheten hennes...

Gjest dilemma

Anbefalte innlegg

Gjest dilemma

Nå har det skjedd, det jeg ikke trodde skulle skje.

Etter å ha vært på ”sjekker’n” med ei jente i nesten et halvår, fikk jeg endelig napp og vi ble sammen. Vi har utviklet litt følelser for hverandre og jeg er glad i henne (forholdet er ganske ferskt)

Men til helga klarte jeg å møte på ei jente (som jeg aldri ha møtt på før). Det var planlagt at flere band skulle møtes, snakke sammen og dele ideer, og der var hun. Ikke den vakreste i glamouraktig forstand, men nok til at jeg måtte se på henne mer enn et par ganger. Hun hadde den beste personligheten jeg noen gang har opplevd. Helt ærlig, åpen om alt og med en humor som er særegen, men som gjør at du bare må flire.

Hun var virkelig noe for seg selv!

Så nå kan jeg ikke slutte å tenke på henne.

Jeg blir helt forvirra. Jeg burde tenke på dama mi, som er pen og flott, med en god personlighet, men i stedet tenker jeg på jenta jeg nylig har møtt (kun en gang) og kan ikke la være å tenke på ”hvor fint hadde det ikke vært og hatt hun her nå” også videre.

Så når jeg er i et såpass nytt forhold, bør jeg unngå den nye jenta (har henne på msn, vi prater litt) og satse på at forholdet med dama jeg har nå vil forbedre seg?

En ting er sikkert, hadde jeg møtt denne jenta før jeg ble sammen med kjæresten min, hadde ting vært en del annerledes.

Kan noen komme med tips, kloke ord eller lignende? Ett eller annet? Er forvirra, burde ikke ha tanker om at jeg ønsker å være med ei annen jente, når jeg allerede har en herlig jente i armkroken!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo ha henne som ei veninne, hvertfall nå i begynnelsen.

god unnskyldning for å treffe henne igjen er deres felles interesse rundt musikk.

først bare ha henne som ei vanlig veninne, for å se om følelsene dine utvikler seg, og for å se om hun føler det samme for deg.

edit: men er jo alltid en fare at du kan bli fanget i vennskapsfella med ho nye dama.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Hvilke avd e betyr mest for deg? Den du kjenner fra før? Eller den nye ? Hvilken tror du at du ville blitt mest lykkelig med? Du burde finne ut av det før du binder deg til det ene eller det andre.

Og nei, det er ikke en oppfordring til å pule rundt XD (sånn, itillfellet noen skulle lure)

Lenke til kommentar

Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. ;) Men hvis noen timer i samtale med en annen jente er alt som skal til for at du blir usikker på forholdet ditt er du kanskje ikke så glad i dama di i utgangspunktet? Vanligvis skal det i hvertfall litt mer til for at et godt forhold ødelegges.

Lenke til kommentar
Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. ;) Men hvis noen timer i samtale med en annen jente er alt som skal til for at du blir usikker på forholdet ditt er du kanskje ikke så glad i dama di i utgangspunktet? Vanligvis skal det i hvertfall litt mer til for at et godt forhold ødelegges.

Quoter denne en gang til bare for å understreke viktigheten av det. Mitt råd er å ikke ha kontakt med den nye dama da du er i et forhold. Mer kontakt vil bare føre til mere følelser og tror ikke du vil ha godt av et dobbeltspill.

Lenke til kommentar
Gjest megigjen

Har ikke hatt så mye kontakt med henne, bare snakket litt på msn.

Må innrømme at jeg liker jenter som har en helt egen personlighet, meninger og tørr å si dem. Akkurat slik var kjæresten min da jeg var på "sjekker'n" med henne, men nå er hun mer sånn at hun skal høre med meg om meninger, og når hun er med vennene mine skal hun si alt ”rett” om noen skjønner hva jeg mener.

Men jeg er glad i henne, hun er den perfekte dama og alle forteller meg hvor heldig jeg er. Men så kommer denne nye jenta, snur alt opp ned. Jeg klarer bare ikke å slutte å tenke på henne.

Før har det alltid vært slik at jeg aldri blir skikkelig fascinert av en jente (som jeg er nå) og nå skal jeg plutselig være fascinert av to.

Det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fisk_*

Det er ikke uvanlig at man blir fasinert av andre selv om man er i forhold. Menne - når man er så ferske som dere er, er man jo fortsatt i nyforelskafasen? Hvis du allerede nå er i stand til å bli så betatt av ei anna, ville jeg tenkt at det ikke er det helt store med hun du er sammen med likevel. Kjipt men sant; hun er ikke den du trodde hun var og du er tydeligvis ikke så veldig nyforelska i henne når det kommer til stykket. Hadde du vært det tror jeg ikke du hadde tenkt så mye på denne nye, selv om hun hadde super personlighet. ;)

Lenke til kommentar

Gresset er alltid grønnere på den andre siden, men du ser ikke hva som ligger bak det grønne gresset der. Klatrer du over kan du banne på at det er minst like grønt der du var.

Med andre ord; Vent bli kjent med den nye dama før du hopper over. Det er som regel vanskelig å komme seg tilbake om man først har byttet "hage".

Lenke til kommentar
Gresset er alltid grønnere på den andre siden, men du ser ikke hva som ligger bak det grønne gresset der. Klatrer du over kan du banne på at det er minst like grønt der du var.

Med andre ord; Vent bli kjent med den nye dama før du hopper over. Det er som regel vanskelig å komme seg tilbake om man først har byttet "hage".

my my, har vi lært oss noen nye metaforer i det siste eller? :p

men fra spøk til løk, er enig med deg sovehest. mye av grunnen til at du er så tiltrukket av hu andre jenta er nok fordi du tar hu første mer eller mindre for gitt.

Edit: så etterpå at det var bare en metafor,men den andre linja di virka så metaforisk den også.... :ohmy:

Endret av audunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...