War Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Noen erfaring med wattforbruk i server uten skjermkort? 2x xeon cpu og få men store harddisker. 4U kabinett så plass til det meste av størrelser. Har en MIST 500W, ATX 2.2 liggende og den burde holde. Er det ca 15w pr harddisk? Endret 2. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Etter hva jeg har hørt drar en harddisk ca 10W under oppspinning (da den bruker mest) Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Da bruker jeg den , takker for svar. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 500W holder i lange baner, men det heter strømforsyning ikke strømforskyning. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. :!: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ved kald start av HDD'er kan faktisk forbruket komme helt opp i 30W under en kort periode på enkelte modeller. 9w/12w opplysningene er som regel forbruk i idle og skriving (etter at spinup er gjort) Mange slike (som drar mye u/spinup) ,får man ofte problemer med at PSU blir for svak v/kaldstart av PC. Derfor det ble utviklet bla. staggered spinup. Endret 2. februar 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. :!: Hehe, jeg har liksom bare vridd litt på den, ergrer meg til jeg blir blå hver gang jeg ser den skrive feilen, og det er rimelig mange her på forumet som har den. Jeg skriver absolutt ikke perfekt, men har du noen gang hørt om noe som forskyner noe? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 :!: Jeg er vel den som skriver mest feil her på forumet. Ikke er jeg god på staving og jeg trykker også feil på tastaturet. Jeg skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå