Melkekartong Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er enklere å rulle på et ferdigrullet kondom, Slipper man forresten å rulle feil vei Lenke til kommentar
Gjest Guest_Artiros_* Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er det veldig uvanlig å kunne kjøre på en gang til rett etter man har fått utløsning? Personlig kan jeg drive på helt til jeg faller overende av dårlig kondis, men mister ofte lysten etter en stund.. Har fått noen spørsmål fra jenta om det noen ganger som får meg til å tro at det ikke er så vanlig, så lurte på om det er noe feil med meg Strengt tatt burde vel fysiologiske reaksjoner fått den til å slappe av, men skjer bare ikke. Ikke det at jeg syns det er kjipt altså, bare litt rart Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 slik jeg arfarte første gang, så tok det meg en halvtime og komme siden jeg var så drita nervøs.. du kan jo øve litt på å holde sæden inne når du komme. Det har nemlig jeg klart og det mestrer jeg Kan bare forsette rett etterpå :o Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 kondom er for tapere Og HIV og Klamydia er for the winners da eller? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 kondom er for tapere Liten forbokstav og ingen tegnsetting er for tapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg