Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skifte kondom etter utløsning?

Gjest gjest 16

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 16

Hei! jeg er en gutt på 16 år som lurer på en ting, når man har sex må man bytte kondom etter hver utløsning? Er jo litt flaut og si til dama etter 2 min eller no, vi må bytte kondom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man _må_ jo strengt tatt ikke, men tipper sjansen for at komplikasjoner med kondomen øker dersom du allerede har en ladning i den. Hvis du synes det er flaut å bytte kan du jo prøve å fortsette kosen mens du diskret fjerner den gamle, og finner en ny en. Kanskje to kondomer på en gang øker sjansene for at du ikke trenger å bytte etter 2 min=)

Lenke til kommentar

Hehe, mente ikke å tre en ny kondom utenpå den gamle, men å bruke 2 fra starten av for å hindre tidlig utløsning. Aldri prøvd det selv.. men kanskje det funker. Vil absolutt ikke anbefale å bruke samme kondom flere ganger.

Lenke til kommentar
Hei! jeg er en gutt på 16 år som lurer på en ting, når man har sex må man bytte kondom etter hver utløsning? Er jo litt flaut og si til dama etter 2 min eller no, vi må bytte kondom :p
Det er to ting som forundrer meg her:

1. Hvordan klarer du å komme etter 2 minutter? Det var drøyt fort...

2. Hvordan klarer du å kjøre på når du har kommet uansett? Jeg må hvertfall la junior få en pause da..

Lenke til kommentar

2. Hvordan klarer du å kjøre på når du har kommet uansett? Jeg må hvertfall la junior få en pause da..

Haha så sant :wee:

Mulig en liten kinaputt som smeller fort, men som er lett å "hente opp en til fra esken igjen" og tenne på en til :p (hvis dere tok den :p )

Back to topic

En kondom for hver utløsning. Du kan ikke sprenge lekesoldaten en gang til med kinaputten..

Oi.. Ble mye rart her gitt... :wee:

Lenke til kommentar

Vell, nå har jeg ikke hatt sex :(. Men vil tro at det er enkelt å "komme" etter 2 min? Ha i alle fall hørt det. Men tror også man skal kunne kjøre på etter utløsningen, mare penis enda er stiv.

Men som sakt så har jeg aldri hatt sex og vet lite om det.

Er 16år...

Lenke til kommentar

Etter utløsning/orgasme frigir kroppen en del stoffer som gjør at blodet trekker seg ut av penis. Det samme stoffene fører i de fleste tilfeller til at man ikke har lyst til å ha mer sex akkurat da. Det er altså veldig vanskelig å holde det gående etter du har "kommet".

Det er ikke uvanlig at man ikke klarer å holde på så lenge første gangen, men det blir normalt bedre etterhvert. Husk at sex ikke bare er penetrering da ;)

Jeg tror vi trenger en kondom-guide, evt en "sex - for dummies" sticky.

Lenke til kommentar
Hei, jeg fikk tre utløsninger etter ti minutter en gang. Det var vel og merke to år siden sist jeg hadde sex, men likevel.

Du må slutte med xtc! hehae

Skift kondom etter utløsning, den lille tuppen på kondomet er lagd for en utløsning ikke fler, og hvis du forsetter med samme kondom kan det ende opp med at spermet renned nedover kuken din og kondomen detter av og alt går til helvette der inne;)

Ergo BYTT KONDOM

Lenke til kommentar

Du kan umulig være seriøs.

Edit: Uansett, lesestoff.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Du kan umulig være seriøs.

Edit: Uansett, lesestoff.

Det kommer vel an på dama det vel.. :wee:

Lenke til kommentar
Det kommer vel an på dama det vel.. :wee:
På dama? :dontgetit: Jeg tok ikke den spøken.

Men uansett, PE er et problem hos gutten.. jeg bare visste ikke at det var så utbredt, så jeg tenkte ikke på at han kanskje sleit med sånt engang..

Men fremdeles, hvordan klarer man å kjøre på flere runder helt kontinuerlig? Det virker irrasjonelt fysiologisk sett.

Lenke til kommentar

Det er måten å gjøre det på dersom man som gutt har lyst å gjøre jenta hemmelig gravid ja.

"neinei, du trenger ikke bruke p-piller , jeg har kondom jeg"

Sett slike gummistrikker som begynner å bli litt gamle. De faller frahverandre bare man tar på de til slutt. For ikke å nevne bakteriene som havner på kondomen. Jenter skal jo bruke bakteriedrepende middel på dildo/sexleketøy. Man skal slippe å bekymre seg for ekle bakterier når man har sex med kondom.

Prøv å plukk frem en kondom fra vannglasset ditt som du har ved senga en gang du skal ha sex med ei jente, og pass på å se nøye på ansiktsutrykket hennes .

:love: ELLER :ohmy:

Jeg tipper :ohmy: , :dontgetit: eller :thumbdown:

Kan ikke noen pytte en kondom i ett tørt vannglass som står på en mørk plass, og la den stå der i 2 ukers tid. Etterpå kan dere sjekke hvor behagelig den er å ha på. Tviler på at det er behagelig. Hvor enkelt er det forresten å få på en kondom som er rullet ut ?

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Når man er ung og kåt er alt mulig :) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...