Manfred Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har lastet opp en .dll på dev-serveren, og brukt noe av det som er i den, når jeg så kopierer dette over på prod (copy web), så får jeg feilmelding på at den ikke finner det jeg refererer til. Linjen den stopper på i web.config er denne: <add assembly="System.Web.Extensions, Version=1.0.61025.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/> Hvordan får jeg registrert dll'ene på prod slik at jeg kan bruke de i prosjekter der? (Det er fpse på dev, og de registrerte seg selv når jeg tok add reference. på prod har jeg ikke fpse, og kopierer derfor alle filene opp i stedet) Endret 1. februar 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Dere kan se feilmeldingen her, forresten: http://decon.no/test/ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Nå har jeg installert ASP.NET AJAX EXtensions på serveren, og der står det i sample configen at jeg skal skrive <add assembly="System.Web.Extensions, Version=1.0.61025.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>. Altså nøyaktig det jeg har skrevet, og det funker fortsatt ikke. Oppdatering: Restartet IIS (*grøss*), og da fant den forsåvidt System.Web.Extensions og slikt, men nå har feilen forflyttet seg. Jeg har en fil AjaxControlToolkit.dll som ligger i Bin, men det virker som om IIS ikke skjønner at det er en bin-mappe. nå får jeg: Could not load file or assembly 'AjaxControlToolkit' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified. <%@ Register Assembly="AjaxControlToolkit" Namespace="AjaxControlToolkit" TagPrefix="cc1" %> Oppdatering Prater litt med meg selv i denne tråden jeg. Fant ut at Bin-mappa lå på feil sted Haha. Men uansett. Nå laster siden uten feil, men ingenting av AJAX-koden kjøres. Siste oppdatering Ok. Siste feil var bare at jeg hadde feil web.config Alt funker nå Endret 1. februar 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå