sandalH Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hei. Jeg sliter med å innstallere routeren min, en linksys wrt54g. Når jeg er komt til det punktet i innstallasjonen hvor den sjekker data-innstillingene mine kommer det opp, "write your password" eller noe lignende. Jeg skriver inn admin, og så begynner prosentene å gå igjen. Innstallasjonen sjekker desse innstillingene igjen og igjen. Kommer meg aldri forbi dette punktet... Hadde vert strålende med litt hjelp.. Så, peiling noen?? Endret 1. februar 2008 av sandalH Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Resett den og sett den opp direkte uten dette filleprogrammet på CD, du finner routeren på http://192.168.1.1 Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Takk for svar, men du skjønner der dukker det opp enda et problem. Etter jeg resetter routeren og skal inn i ''192.168.1.1'', og skriver admin i passord-feltet kommer innloggingsfeltet opp enda en gang. Det står jo i manualen at br.navn feltet skal stå tomt, og passord-feltet skal det skrives admin i. Allikevel kommer jeg ikke inn. Irriterende.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Holdt du inne resetknappen til powerlampa begynte og blinke? Tar fort ca 30 sekunder Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Unsure, skal prøve.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Tusen hjertelig agvg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå