Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Testikkelkreft i begge ballene


jeg_lyver_mye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber sammen med en som har fikk det i 18-årsalderen, han har det bra, er sambo og har nettopp fått barn ved prøverørsmetoden, og han er langt fra kvinnelig. jeg har ikke spurt om han får tilskudd av testosteron, men regner med at han får det.

 

Må være ubeskrivelig tungt . For frysninger bare ved tanken.

 

Men ja, utstyret fungerer hvis testikklene blir fjernet. Er dog usikker på hvordan det blir med lysten.

Lenke til kommentar
Jeg jobber sammen med en som har fikk det i 18-årsalderen, han har det bra, er sambo og har nettopp fått barn ved prøverørsmetoden, og han er langt fra kvinnelig. jeg har ikke spurt om han får tilskudd av testosteron, men regner med at han får det.

 

Må være ubeskrivelig tungt . For frysninger bare ved tanken.

 

Men ja, utstyret fungerer hvis testikklene blir fjernet. Er dog usikker på hvordan det blir med lysten.

 

Jeg har jo ikke spurt han hvordan det er med den saken da, hehe, men det virker som de to trives og har det fint. Det finnes jo slike hormonplaster som tilfører testosteron kunstig, det skulle vel fikse saken:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...