Gjest Guest RJ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Jeg er en 16 år gammel gutt som egentlig ikke har slitt med kviser og slikt sånn særlig. Ha selvfølgelig hatt en del, men kun i ansiktet. Kanskje 3-4 synlige. Men når har jeg begynt å få masse røde prikker mellom livet og hodet, er dette kviser? Minner liksom ikke om det, minner mer om rødekopper eller noe. Og det har jeg hatt. Vil dette fortsette å utvikle seg visst jeg ikke gjør noe? Jeg har begynt å bruke et produkt som heter Aluminium Klorid i det siste, der jeg ikke svetter under armene i det hele tatt. Kan prikkene ha noe med dette å gjøre? Jeg hadde 2-3 prikker på kroppen før jeg begynte med dette, men nå har jeg masse små og 8-9 store. Hilsen RJ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ta en tur til legen du! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ta en tur til legen du! Ta et bilde du! Så kan jeg forteller mer. De lese ut som du har fått helt harmløse cherryangiomas. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje er det en allergisk reaksjon mot noen av de stoffene i produktet som du bruker. Hvorfor ikke la være å bruke produktet et par dager, og se om det blir bedre Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har du hatt vannkopper før? Eller røde hunder: "Sykdommen begynner vanligvis med lett feber og forkjølelse. Et utslett med lyserøde prikker kommer til syne først bak ørene og i hodebunnen. Utslettet sprer seg til ansiktet, halsen, brystkassa, armene og beina i løpet av et par dager." Kilde Endret 1. februar 2008 av Mirann Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg tipper vannkopper... Men kanskje du kan poste opp et bilde? Trenger ikke strippe for å få et beskrivende bilde, vet du Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ta et bilde, så slipper vi å spekulere. Lenke til kommentar
Gjest Guest RJ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har rikitgnok vært syk en uke nylig, jeg håper virkelig det er en sykdom. Skal se om jeg kan ta noen bilder snart, føler meg faktisk veldig slapp i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå