Acid Burn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei! jeg har tenkt til å spraye hele innsiden av kabinettet mitt med gull spray, inkludert psu. men jeg lurer på hvordan jeg skal spraye psu'en uten at sprayen kommer inn i den...? har noen et forslag? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 maskerings teip, avispapir, sikkert mye mer Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ta og demonter PSU slik at du ikke får maling på komponentene inni. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Så lett gjør du det når du skal lakkere grillen bakpå. Du tar jo bare av "lokket" når du skal lakkere, det så det skal ikke være .no problem med å få lakk inni PSU da ihvertfall... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 takk for alle svarene! Veit noen av dere hvor jeg kan kjøpe spraymaling/spraylakk? kanskje klas olson eller no.... Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 du får kjøpt quik spraylakk i alle byggevareforetninger (jeg anbefaler 8) byggmakker 8) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå