anbar Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hver gang jeg åpner et bilde, eller winampen skal veksle en sang, blir skjermen svart et sek, for så oppdateres (eller henge seg/fryse). Rimelig irriterende siden det eneste du kan gjøre er å restarte maskinen, hvis den ikke kommer seg.... har msi ti 4200, 1,8 gighz intel, 80 gig hd, msi 645 c ultra, og xp. fryktelig irriterende... men den henger seg ikke slikt i spill... Kan være skjermen... det er en adi m700... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg hadde et lignende problem etter at jeg hadde overklokket cpu'en... Det kan være et varmeproblem på cpu'en din.. - Sjelden noe med skjermen å gjøre... Det som var min feil var at en liten metall-bir hadde falt av siden på kabinettet mitt slikk at den datt ned på lydkortet... det streiket og maskina klikka fullstendig. Måtte skifte ut lydkortet og sette ned overklokkinga :x Lenke til kommentar
anbar Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg hadde et lignende problem etter at jeg hadde overklokket cpu'en... Det kan være et varmeproblem på cpu'en din.. - Sjelden noe med skjermen å gjøre... Det som var min feil var at en liten metall-bir hadde falt av siden på kabinettet mitt slikk at den datt ned på lydkortet... det streiket og maskina klikka fullstendig. Måtte skifte ut lydkortet og sette ned overklokkinga :x har jo 40 grader konstant jo...hm.. irriterende... et som til.... hvordan fikk du til signaturen din? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hvordan fikk du til signaturen din? Ved å bryte de fleste rettningslinjer vil jeg tro... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 har jo 40 grader konstant jo...hm.. irriterende... et som til.... hvordan fikk du til signaturen din? Signaturen har jeg laget selv i Photoshop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå