Tharos. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Mulig dette er et grenseløst idiotisk spørsmål, men det driter jeg selvsagt i, jeg er jo anonym. Jeg har handlet en del på Play.com, men merket dette først nå. Når jeg har britiske pund som valuta, blir f.eks. Ghost Rider på Blu-ray prissatt til £17.99. Velger jeg Euro som valuta blir prisen satt til €27.99. Om ikke valutakalkisen min har fått virus, blir jo disse prisene 194.31 og 226.05? Hvorfor forskjellen? Jeg kjøpte i sted Robocop (BD) og valgte GBP som valuta, og intet problem med handel. Hadde jeg valgt Euro hadde jeg jo overskridet momsgrensa? Noen som vet? Endret 1. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har merket dette jeg og. Ser ut som det alltid er bedre kurs om du betaler med £. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, og jeg hadde skjønt det om land utenfor Storbritannia hadde vært låst til Euro. Men slik det er nå, blir slike som meg sittende foran PC-skjermen og lure på slike ubetydelige ting. Huff. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alle som veksler i valuta, tar betaling for det, også banken din. Nettbutikker tar bare så mye mer betaling for det enn hva andre vekslere gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå