Dewil Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har moddet et Compaq Deskpro kabinett. se utfall og en kjapp worklog her Hardware AMD X2 4400 DFI LanParty LANPARTY UT Ultra-D 2x 512MB Crucial Ballistix pc3200 Sapphire radeon HD2600 PRO 512MB Thermaltake Bigwater til socket A Seagate 250 GB Sata disk Chieftec 350W PSU Endret 2. februar 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Her er bilde av Cpu blokka og sokkelen. Har klippet vekk deler av plast ramma rundt sokkelen for å få kjøleblokken til å passe. Festeklipset som holder blokka er fra box luft kjøleren som fulgte med cpuen som sitter i maskinen. Denne måtte bøyes litt, det viste seg å være nesten umulig. Jeg ble også positivt overrasket over temp på cpu. Idle ligger den på 26*c Jeg har ikke gjort noe spesiellt med cpu blokken og jeg bruker kun en silikonbasert billig goop. Skal teste senere med artic silver 5 som jeg nettop har kjøpt. Endret 2. februar 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå