supo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei, Jeg trenger en ny PC for multi-tasking med programmer, og litt spilling generelt. Siden jeg er en konsoll spiller så trenger jeg ikke en kraftig skjermkort for gaming, kanskje eldre spill av og til kan jeg tenke meg og spille. Ser dette oppsettet grei ut? https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=65201 Grunnen for at det er to PSU på lista er at jeg er litt usikker på hvilken jeg burde kjøpe, så jeg trenger litt råd. Skjerm mus og tastatur har jeg allerede fra før av. Og når det gjelder HK, er den jeg valgte bra? Kan tenke meg og OC cpu'en litt, hvis jeg kommer til og ha behov for dette seinere. Og sist men ikke minst, anbefaler dere en annen type RAM eller er den på lista kompatibel og bra med den HK'n jeg valgte? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Blir ikke snart Geforce 9600 lansert? Kanskje verdt å vente på selv om du ikke skal spille mye, en god del bedre ytelse til en grei pris, og lagd på 65nm som gir lavere temp. Jeg ville gått for Corsair sin strømforsyning, de er kjent for god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå