runsyv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tok litt bilder i går ikke så lett i full storm og pøs regn Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 shit er jo stoor bølger:S Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis det er lagt for billedkritikk, vil jeg si at jeg likte godt de dystre fargene, og innramming av greiener i overkant. (Men tror jeg ville rettet opp horisonten noe, den er litt skjev) RandiA Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hvis det er lagt for billedkritikk, vil jeg si at jeg likte godt de dystre fargene, og innramming av greiener i overkant. (Men tror jeg ville rettet opp horisonten noe, den er litt skjev)RandiA Var ikke lett å få det rett i den vinden, med et superbillig og lett stativ Endret 1. februar 2008 av runsyv Lenke til kommentar
avinnus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Likte at du hadde fått med "gresset", stranden og så havet. Fint bilde! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Var ikke lett å få det rett i den vinden, med et superbillig og lett stativ Nei, klart det....jeg tenkte på i etterkant jeg, ser jeg selv må gjøre det på ganske mange bilder, og den horisonten din var jo ganske rett "av seg selv" da RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå