meeieanwar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Har brukt laptopen min en god stund nå, etterhvert blir den litt skitten =( Har problemer med smuler under tastene osv.. Noen som har noen tips til å få vekk smulene, og rengjøre skjermen uten at det blir fuktskader. Takk på forhånd! Mvh meieanwar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bomullspad er bra til å rengjøre skjermen med. Ta først en bomullspad (litt fuktet) og tørk forsiktig over skjermen. Ikke for mye press her, men nok til at flekkene og skitet går vekk. Så tørker du forsiktig over med en tørr boullspad etterpå. Tastaturet er det verre med. Vet ikke helt hvordan man skal få ut smulene, med mindre du tar ut tastene, fjerner smulene og setter tastene inn igjen. Men dette kan være vanskelig på bærbare da de har noen annen oppbygning enn eksterne tastaturer. De er også mye mer fragile, hva nå det norske ordet er for det. Lenke til kommentar
reor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg kjøpte meg et spesialmunnstykke til støvsugeren. Kjøpte munnstykket på Lidl til en billig penge og det fungerer svært bra til rengjøring av tastatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå