bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hallo Jeg lurte på om noen hadde noen tips til meg når jeg tar bilder? Omnatta får jeg ofte dårlige bilder med fullt avkkorn i, hviss du skjønner hva jeg mener. Vil gjerne få andre tips og... Takk for tips Lenke til kommentar
008800 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du må nok bytte til et mer "avansert" kamera for å ta bilder om natta... Det nytter ikke med et camedia c-120 :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis det er bilder du lurer spesielt på, kan du forsøke å legge ut bildene her, http://galleriet.akamera.no/feilbilder for så å linke til disse her i forumet. Da blir det lettere å komme med råd. MLW Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg får ta noen bilder i kveld, for de andre ble sletta... Jeg er ganske n00b når det gjelder fotografering, så jeg kjøpte et billig kamera. Skal kjøpe meg et mer avansert kamera etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå