mcgroven Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Festspillet Rock Band er nå bekreftet til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 – Utgivelsen på Wii er noe av det mest interessante for oss i tiden fremover, sier EA-sjef Jonh Riccitiello Det mest interessante for meg meg meg er at det snart kommer til Europa i det hele tatt, din overbetalte EA-klovn!!! Tihi, unnskyld for utblåsningen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hardwareproblemer. Verken mer eller mindre. Det er mye hardware å produsere og det er ikke gjort like lett som med en dvd. Flere og flere spill kommer med hardwaretillegg. Nintendo jobber med et meget interessant prosjekt akkurat her. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dæven, enda mer jeg må spare til Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Yes! Det var gode nyheter, hadde tenkt å kjøpe det på ps2, men da blir det nok wii versjonen i stedenfor gitt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Yes! I går skrev jeg under kontrakten for hybelen, og den trer i kraft i dag. Siden jeg kun skal bo der 2-3 netter hver uke (regner jeg med) er det for mye å bære frem og tilbake PC-en, så ethvert tilskudd av Wii-spill er bra. I hvert fall når det er et slikt storspill. Lenke til kommentar
omerga Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Yes! får bare håpe Gitar Hero gitaren fungerer, slik at jeg slipper å ha 4 gitarer liggende... Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Rock Band har da blitt utsatt i Europa til "tidligst april": «Rock Band» utsatt Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det var det jeg venta på. Hvis det ikke hadde kommet på Wii hadde jeg satsa på at en eventuell Rock band 2 skulle kommet til Wii. For jeg nekter å kjøpe det på 360 der gitarene ikke er trådløse, i tillegg til at jeg har GH 3 gitarer til wii. For jeg regner med at GH3 gitarene kan brukes, noe annet hadde vært håpløst og ikke-kjøps grunn for meg. Lenke til kommentar
ease Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Her er en link hvor du kan sjekke ut låtlisten, se videodemo og se det medfølgende utstyret: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/30/516676.html Høres ut som det blir bra muligheter for nedlasting, og om jeg forstår det riktig blir onlinespillingen en ny verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg