theyoytoy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har dere fått den high end t-bred alle som har bestilt fra psdata? Eller har noen fått low end? High stepping koden: AIUHB Low stepping kode: JIUHB Tenkte jeg skulle bestille den idag eller imorgen, så det hadde vært fint med et raskt svar. Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du burde ta en titt på www.waterheads.dk om du skal ha cpu som du skal klokke opp... Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Sett på waterheads.dk, men der skal de ha 1049DKK for en åpnet 2100, syntes det er litt dyrt, siden det blir sikkert på toll og annet tull til den norske stat. Ingen som har fått High End t-bred fra psdata?? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvor står den Steppinga da? har fra PS data! ! Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Steppingen står på prosessoren. Står under: AMD Athlon AXDA2100DUT3C AIUHB ++noen tall Dette stpr på den svart lappen på cpu'en Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Fins ikke Jxxxx steppinger til XP2100+. Den finnes til Low-End Thoroughbreds(1800+ og 1700+) såvidt jeg vet. Min er fra PSData, AIUHB0301MPMW Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 T-bred A har steppingen AIRCA 0234MPM. Kanskje det ikke er noe high og Low det vare en kompis som drev å maste om at jeg ike mått får en low end cpu, men kanskje man ikke får de i Norge. Vi har T-bred B's og så kan du få tak i T-bred med super stepping fra Danmark, som koster desto mer. Men koden på supersteppingen er det noen som vet den?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Sett på waterheads.dk, men der skal de ha 1049DKK for en åpnet 2100, syntes det er litt dyrt, siden det blir sikkert på toll og annet tull til den norske stat. Ingen som har fått High End t-bred fra psdata?? toll? jeg har bestillt derfra, åssen skjer dette med toll da? får man regning liksom eller? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jeg kjøpte meg xp2100 for en uke siden og jeg kjører den nå på 2360 mhz...skal prøve og få mere ut av den nå... :smile:...men det som er irriterende er at moboet mitt ikke støtter den helt...av en eller annen grunn så kjører cpuen på 20x multiplier...og viss jeg prøver og endre på det så vill ikke maskina starte opp :oops: så jeg kjører for øyeblikket 20*118 på 1,75 volt Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 PÅ min står det "AIUB 0301upgw" menne er high-end bedre en low-end? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå