Joachim_F Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Folkene bak Soldiers: Heroes of World War II er tilbake med et nytt strategispill. Les mer Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Folkene bak Soldiers: Heroes of World War II er tilbake med et nytt strategispill. Les mer Bare en ting å si til dette. YEEEEEEAAAAAHHHH! soldiers og faces of war er 2 fantastiske spill og jeg gleder meg som en unge til julaften. Og til dere som syntes noe annet, hysj! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Åhhhh! Steike nå ble eg glad! Elsket soldiers, spesielt MP! Godt å høre de kommer til å holde seg til ca. samma gameplay! Beste ever <3 Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Beste nyheten på evigheter! Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ahhhh!!!Dette er vel den beste nyheten en Ww2-strategifrik kan få!!Soldiers-Heroes of Ww2 er grunnen til at jeg enda ikke har lagt inn Vista,da det ikke virker der... Dæsken,jeg har sittet mange timer med det!!! Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette skal definitivt kjøpes når det kommer. Kan knapt vente med å pulverisere små franske landsbyer med kanoner som skyter granater på størrelse med 2cv vrak Vurderer faktisk å kjøpe meg en tysk offiserhatt og monokkel, slik at jeg kan beholde verdigheten når jeg skriker sporadisk på "juksetysk" i mikrofonen i løpet av online kamper. offtopic Hvorfor kan ikke noen av bilprodusentene gå litt nye veier. Er jeg den eneste som kunne tenke meg å se en bmw eller saab med panserbelter i steden for hjul? Da skulle det nok blitt respekt i nabolaget ja. River opp asfalten hver morgen på vei til jobb! Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Humm var det alle krigshisserne som reagerte på dette spillslippet altså? Skuffende. Vi trenger mer blest rundt "ukjente" titler slik at andre også blir oppmerksomme på skattene som sklir umerket forbi. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skuffende at krigshisserne reagerte??He??Ser ut som om du også liker Soldiers,så velkommen i krigshisser-klubben!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ahhhh!!!Dette er vel den beste nyheten en Ww2-strategifrik kan få!!Soldiers-Heroes of Ww2 er grunnen til at jeg enda ikke har lagt inn Vista,da det ikke virker der...Dæsken,jeg har sittet mange timer med det!!! Det har kommet ut en Vista fix til spillet så man kan spille det på Vista . Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fikk aldri Vista-Fix til å virke jeg???ja,ja...XP duger det! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fikk aldri Vista-Fix til å virke jeg???ja,ja...XP duger det! Jeg vil nok si at XP er bedre . Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nyeste PCGamer skrev om Men of War, ser unektlig veldig interessant ut Gleder meg jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg