Boomerang Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Burde han blitt gitt sin 100. kamp? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510283 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis han er god nok for troppen, burde han være med. Uansett bør han få gjennomføre sinn 100. landskamp en eller annen gang. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ser ikke problemet med å la han stå over en treningskamp, strengt tatt. Han er uten matchtrening, og Capello vil gi noen nye sjansen, teste de litt. Beckham kommer garantert tilbake i troppen når han får spilt litt fotball igjen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Capello vet hva han driver med Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes han skal få sin 100. landskamp i en viktigere kamp enn dette. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ville kanskje vært respektløst og gitt han sin 100. kamp i en treningskamp? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei. De beste spiller, alltid ! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei. De beste spiller, alltid ! Yes, og by now er ikke Beckham god nok=) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Beckham er god nok for landslaget, ja. Men om han får sin hundrede landskamp nå, eller en annen gang kan jeg ikke se spiller noen stor rolle. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Beckham er en god spiller. Det er det ingen tvil om, men pr. dags dato er han absolutt ikke et sikkert kort å ta med. I og med at han så vidt har matchtrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå