Kent Touch This Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann. Har siste versjon av Tversity installert på min PC, men jeg har litt problemer med å få spilt av enkelte filer på PS3'en min. Jeg fulgte guiden på http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=7 til punkt og prikke, men får allikevel beskjed om at "dataen er korruptert" på ganske mange filer. Har kjørt G-spot på disse filene og får beskjed om at alle codecs er installert. Jeg har dog i senere tid oppdatert Tversity-versjonen fra den som ligger på sistestopp.com, og i de nyere pakkene ligger det en del codecs installert. Noen som har noen tips til akkurat hva som må installeres / ikke installeres av Tversity-codecs og eventuelt andre ting (Haala media splitter osv, trenger jeg det?) slik at jeg får spilt av alt av media? Det går i helt vanlige standard-codecs som xvid osv. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 du skal i alle fall ikke legge inn codec pakken som følger med tversity, kun k-lite codec pakk.. Men det jeg har gjort er å fulgt guiden en lastet ned alt av software andre stedder siden linkene i den guiden ikke er oppdatert, droppet og ta med tversity codec pakken og etter det så har det fungert smertefritt. Men er godt mulig filene du prøver å legge over ikke er støttet da ps3 ikke har støtte for alt av filer, er vel divx codec det er støtte for, vet ikke om xvid er støttet. Du kan eventuelt prøve PS3Video9 (finner den ved et søk på google) og konvertere filene til et ps3 format, må gjøres med de fleste .mkv filer i alle fall. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Mulig jeg har misforstått, men er ikke hele poenget med Tveristy at den transcoder alt, slik at det ikke har noe å si hva slags codecs PS3 støtter eller ikke? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 den klarer ikke alt etter hva jeg vet, f.eks om jeg prøver å transcode en .mkv fil så klikker tverstiy på pcen. Men ville tro at den burde klart xvid Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 den klarer ikke alt etter hva jeg vet, f.eks om jeg prøver å transcode en .mkv fil så klikker tverstiy på pcen. Men ville tro at den burde klart xvid Er kun .avi det går i her, så .mkv er ikke noe problem for meg. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Som en av skribentene på SisteStopp.com skal jeg få oppdatert denne guiden. Ting som skal legges til er: - Feilkilder - Alternative metoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå