Gå til innhold

Strømmen gikk når jeg oppdaterte firmware på PS3... Hva nå?

AnaXyd

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ja, jeg var smart nok til å kjøre en firmware update i går mens det blåste på det værste. Det absolutt beste kunne jo skje, nemlig at strømmen gikk mens jeg dreiv med oppdateringa av firmware på PS3.

Jeg har ikke turt å skru den på igjen, men skal gjøre det når jeg kommer hjem. Hva må jeg gjøre om den ikke starter? Er det mulig å fikse det selv?

Setter pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Ja, jeg var smart nok til å kjøre en firmware update i går mens det blåste på det værste. Det absolutt beste kunne jo skje, nemlig at strømmen gikk mens jeg dreiv med oppdateringa av firmware på PS3.

Jeg har ikke turt å skru den på igjen, men skal gjøre det når jeg kommer hjem. Hva må jeg gjøre om den ikke starter? Er det mulig å fikse det selv?

Setter pris på svar! :)

Kan du ikke bare prøve å starte den da? Er vel ikke så mye annet man kan gjøre - det er jo ikke sikkert at du får noe problemer i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Jeg ville vel ikke tatt sorgene på forskudd... Forhåpentligvis har Sony sørget for at maskinen ikke går til hell, bare den mister strøm :p

Strømbrudd under firmware update er nok helt sikkert noe de har testet på...og sørget for at den tåler

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Testet den nå, og heldigvis har det ikke skjedd noe. Tror faktisk den kun tok backup av tingene mine når jeg trodde den flashet. Puh! God følelse!

Hadde nemlig vært noe dritt om jeg måtte sende den inn og masse styr. Regner med at de hadde reflashet den, på samme måte som på PSP. Eller bare fått en ny. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...