AnaXyd Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann! Ja, jeg var smart nok til å kjøre en firmware update i går mens det blåste på det værste. Det absolutt beste kunne jo skje, nemlig at strømmen gikk mens jeg dreiv med oppdateringa av firmware på PS3. Jeg har ikke turt å skru den på igjen, men skal gjøre det når jeg kommer hjem. Hva må jeg gjøre om den ikke starter? Er det mulig å fikse det selv? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann! Ja, jeg var smart nok til å kjøre en firmware update i går mens det blåste på det værste. Det absolutt beste kunne jo skje, nemlig at strømmen gikk mens jeg dreiv med oppdateringa av firmware på PS3. Jeg har ikke turt å skru den på igjen, men skal gjøre det når jeg kommer hjem. Hva må jeg gjøre om den ikke starter? Er det mulig å fikse det selv? Setter pris på svar! Kan du ikke bare prøve å starte den da? Er vel ikke så mye annet man kan gjøre - det er jo ikke sikkert at du får noe problemer i det hele tatt.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er på skolen nå, og vil bare vite hva jeg må gjøre om den ikke starter... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 da må du nok ta en telefon til nordisk film, men regner med det skulle gå bra. Den har vel bare ikke fått lagt in firmwaret Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Evt. har du vel krav på erstatning fra strømlevrandør? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Evt. har du vel krav på erstatning fra strømlevrandør? Har jeg det? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Evt. har du vel krav på erstatning fra strømlevrandør? Tviler på at strømleverandør dekker skader forårsaket av naturen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gikk strømmen mens du installert firmwaren eller når du lastet den ned? Dersom det skjedde, mens du lastet ned oppdateringen, regner med det er i orden. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Nei det skjedde når jeg installerte den... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du får slå på maskinen og se hva som skjer. Det er jo mulig å laste ned firmwaren fra no.playstation.com, kopiere den over på en minnebrikke og installere den fra den. Men det hjelper jo ikke så mye dersom du ikke har noen mulighet til å installere den fra maskina.... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg ville vel ikke tatt sorgene på forskudd... Forhåpentligvis har Sony sørget for at maskinen ikke går til hell, bare den mister strøm Strømbrudd under firmware update er nok helt sikkert noe de har testet på...og sørget for at den tåler Endret 1. februar 2008 av Tommy Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror det er best du lar være å prøve å slå den på, siden den sikkert er ødelagt, og det isåfall vil være bortkastet energi. bare tuller Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Testet den nå, og heldigvis har det ikke skjedd noe. Tror faktisk den kun tok backup av tingene mine når jeg trodde den flashet. Puh! God følelse! Hadde nemlig vært noe dritt om jeg måtte sende den inn og masse styr. Regner med at de hadde reflashet den, på samme måte som på PSP. Eller bare fått en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå