Spursen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hei. Jeg har påbegynt min bachelor oppgave som et siste ledd i min 3. årige ØkAd utdanning. Min utfordring i denne omgang er å få utformet et relevant spørreskjema som kan besvare min problemstilling, "Hva betyr kunderådgivning i forhold til banklojalitet?". Jeg ønsker så bred demografi som mulig, og henvender meg derfor i diverse forum som f.eks diskusjon.no. Mitt spørsmål er følgende: "Hvilke faktorer anser du som viktige for at du skal være lojal mot din bank?" På forhånd tusen takk Med vennlig hilsen Chris Endret 1. februar 2008 av Spursen Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Banken min må klare å møte tilbudene jeg kan få i andre banker. Det er altfor lett å skifte bank til at jeg blir i en bank som ikke har noen gode tilbud. De bør ha tid til meg når jeg kan, altså etter normal arbeidstid. Internett sidene bør være lett å finne frem på, og ha svar på det jeg lurer på. Og finner jeg ikke svar der vil jeg at kundeservicetelefonen skal besvare rask av folk med de rette kunnskapene, og helst ikke koste noe, eller vanlig takst. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er du sikker på at data du får herfra er noe verdt i en akademisk oppgave...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå