d'espresso Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bare lurer på en ting.. Trenger alt av opplysninger klare til imorgen.. hva er BBS igjen? Er det de sidene fra f.eks DnBNOR der man skriver inn personlig kode og f.eks kode 88? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ha.. På Valle Hovin så var det flere godt voksne folk som ikke klarte å oppføre seg enn såkalte "fjortiser". Den kan jeg skrive under på. Så flere voksne, blant anna ei kjerring (ja kjerring) i 40-årene som skubbet seg så nært scenen hun kom og skygget for ungdommene. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bankenes BetalingsSentral. Du blir overført ditt når du betaler, der må du taste inn kortinfo, personlig kode osv Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du har vært med på å "forkorte" kvoten som ble tildelt Metclub'erne. Nevnte Sverige og Danmark siden konserten i Bergen er den eneste i Skandinavia. Har snakket med en del fans som er irritert for den lille kvoten og når en person kjøper ti istedet for to, så blir det jo færre igjen. Hvordan hadde du reagert om du ikke fikk billett til noe som du ville på for noen hadde "lurt systemet"? Fans ellers rundt på kontintet drar enten til Rock am Ring eller til Lisboa. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du kjøpte så mange, siden det er kommet en lov som forbyr mot å selge en billett til en høyre pris enn det den ble solgt av billettkontoret. Og forresten, så kan du gjerne slutte med den nedlatende tonen du har, det tjener ingen. En opplysning til er at om du blir oppdaget, kommer du til å miste alle billettene. Lykke til i billettkø imorra! Endret 3. februar 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok. .Men alt jeg trenger klart er kortnummer, CVC, personlig kode, og det arket med "kode 22" osv? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal være det ja. Og et tips til: Registrer konto på billettservice så fort som mulig! Da slipper du å skrive inn personlige opplysninger som navn, adresse osv. Lykke til! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok. .Men alt jeg trenger klart er kortnummer, CVC, personlig kode, og det arket med "kode 22" osv? Jeg trodde vi bare trengte et Visa bankkort som du får når du er 18 år for å betale? med penger i da... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lykke til i morgen. Så treffes vi (forhåpentligvis) på Koengen. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis jeg ikke tar feil holder det ikke med bare visa-kort, tror man må ha sånn kode-lapp eller kode-generator i tillegg, som følger med visa. Men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Gruer meg til imorgen SKAL ha billett.. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lykke til i billettkø imorra! Hvorfor? Jeg har billett, jeg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takk gud for at DU har billett, hawaii2k. Da har sikkert alle andre på forumet det også! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Til og med alle folkene som hører på trance og hip hop? Endret 3. februar 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er glad jeg har billett. Dere får gjøre dere klar for kø i morgen. Lurer på hvor fort det blir utsolgt denne gangen. Hvor mange billetter blir lagt ut? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vet ikke nøyaktig antall. Bare vær våken i morgen og gjør alt klart slik at dere kan gjøre transaksjonen ferdig ASAP. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
joax Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis jeg ikke tar feil holder det ikke med bare visa-kort, tror man må ha sånn kode-lapp eller kode-generator i tillegg, som følger med visa. Men er ikke helt sikker.. Det er vel vis man skal logge seg inn i Nettbanken det vel Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mener jeg måtte ha den når jeg kjøpte Maiden-billetter, fordi betalingen går gjennom BBS. Noen andre? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lykke til i billettkø imorra! Hvorfor? Jeg har billett, jeg. Hva tjatter du om da? Sjalu eller? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Slett ikke sjalu. Synes bare det er litt urettferdig overfor de andre som betaler 60 dollar i året og fikk forminsket sjangsene sine. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tipper 15.000stk billetter blir lagt ut i morgen. Så blir de resterende solg like etterpå. Kan jeg betale med Visa Electron? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg