Strat90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, turboneger var fett, men det blir nok ikke de samme gutta om igjen Det var synd de fikk spelle så lite egentlig! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 System eller ikke, jeg synes man skal forholde seg til de retningslinjene som er oppgitt av arrangør. Jada... Mr. Prikkfri! Come on! Du hadde gjort det samma hadde du bare visst hvordan! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Eh, nei! Det er mange fans i Sverige og Danmark som har veldig lyst til å gå på denne konserten, og pga det lille stuntet ditt har de fått en langt vanskeligere oppgave, selv om de er medlem i klubben. Du får jaggu meg selge dem til den prisen du kjøpte dem for! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du får jaggu meg selge dem til den prisen du kjøpte dem for! Nei, selg dem til meg for 1kr xD Edit: Whooohooo ble innlegg nr 123, kult eller hva. Endret 3. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du får jaggu meg selge dem til den prisen du kjøpte dem for! Nei, selg dem til meg for 1kr xD Edit: Whooohooo ble innlegg nr 123, kult eller hva. Fantastisk... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men når vi skal bestille billettene, må vi skrive inn kontonummeret når vi skal heller på å bestille da? Har prøvd å sett hvordan det fungerer ved å gå innpå andre konserter, men kommer ingen plass der vi skal skrive inn kontonummer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ikke kontonummer, men kortnummeret på VISA/MasterCardet. Du kommer ingen vei med et vanlig bankkort, du må et slikt kort med 16 store siffer fremme på kortet, slik som dette. Endret 3. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men når vi skal bestille billettene, må vi skrive inn kontonummeret når vi skal heller på å bestille da? Har prøvd å sett hvordan det fungerer ved å gå innpå andre konserter, men kommer ingen plass der vi skal skrive inn kontonummer. For å bestille fra billettservice så må du ha visa/mastercard/diners kort og skrive inn kortnummer og utløpsdato noe annet vil ikke virke. Hvis du ikke har den type kort så må du prøve å ringe for å bestille og få reservert billetter på posten som du henter innen 3 dager... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke kontonummer, men kortnummeret på VISA/MasterCardet. Du kommer ingen vei med et vanlig bankkort, du må et slikt kort med 16 store siffer fremme på kortet, slik som dette. Ja slik som alle foreldre har? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sånne som alle over 18 kan få hvis man går i banken... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste pleier vel det ja. Du kan låne av dem hvis du får lov. Eller gjøre som Manx sier og prøver å ringe. Men min egen erfaring tilsier at det er større sjanse for å komme gjennom før det er utsolgt på nett enn på telefon ved slike salg. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste pleier vel det ja. Du kan låne av dem hvis du får lov. Eller gjøre som Manx sier og prøver å ringe. Men min egen erfaring tilsier at det er større sjanse for å komme gjennom før det er utsolgt på nett enn på telefon ved slike salg. Eller sitte me telefon i handa framfor en pc? er vel litt mer kjangs da.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan man kjøpe billetter rett fra posten? Jeg vet man i alle fall kunne det ifjor.. Isåfall ville det vært best å sitte i kø på posten med telefon i handa og laptop med mobilt internett i fanget Lenke til kommentar
Agricola Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan fungerer bestillingen over telefon? Hva er jeg nødt til å oppgi? Noen som vet? Tviler på at jeg kan bestille over nett med sånt postbanken level ung kort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan fungerer bestillingen over telefon? Hva er jeg nødt til å oppgi? Noen som vet? Tviler på at jeg kan bestille over nett med sånt postbanken level ung kort. Du oppgir navn og adresse og får et referanse nummer i retur som du bruker på posten. Kan man kjøpe billetter rett fra posten? Det kan du, men de bruker samme system som billettservice så det kan hende at du blir avvist på grunn av at det er kø i systemet. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Æsj, feil plass og feil pris, ellers hadde jeg vel dratt. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Eh, nei! Det er mange fans i Sverige og Danmark som har veldig lyst til å gå på denne konserten, og pga det lille stuntet ditt har de fått en langt vanskeligere oppgave, selv om de er medlem i klubben. Du får jaggu meg selge dem til den prisen du kjøpte dem for! HAHA! Å hvem er du? Faren min? Å hvordan har fans i Sverige og Danmark lidd av at jeg klarte å skaffe meg ekstra billetter??? Hm? Værsåsnill å svar på det.... Du kan forsåvidt også inkludere fans over hele verden, å ikke bare Sverige og Danmark! Jeg venter i spenning på ditt svar.... Lenke til kommentar
Agricola Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan fungerer bestillingen over telefon? Hva er jeg nødt til å oppgi? Noen som vet? Tviler på at jeg kan bestille over nett med sånt postbanken level ung kort. Du oppgir navn og adresse og får et referanse nummer i retur som du bruker på posten. Kan man kjøpe billetter rett fra posten? Det kan du, men de bruker samme system som billettservice så det kan hende at du blir avvist på grunn av at det er kø i systemet. Så man drar bare ned på posten og spør etter metallica biletter? Eller må man for eksempel ha med bankkort som visa? Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som veit om det er noe aldersgrense for og komme inn? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Tviler på det, er jo alltid masse fjortiser på metallica konserter. Foressten, noen som har lyst å gjøre en deal på å kjøpe 2, kansje 3 billetter til meg? Send en pm Endret 3. februar 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg