fjellheim Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Forhåndssalget endte kl 07.00 AM PST. Altså kl 16.00 norsk tid Må ha sluttet før det, jeg var inne rett etter 15.30 og da lå det ingen link der, tro meg for da hadde jeg hatt billetter nå Men det er bare å prøve på mandagen også holde øye med metclub den i uka etter salget er over. Det hende at det dukker opp noen billetter til metclub medlemer da, så det er bare å holde øynene oppe... Da må du ha gjort noe feil for eg fikk From: Billettservice ([email protected]) Sent: Friday, February 01, 2008 3:50:35 PM Du kjøpte 2 billett(er) til:________________________________________________________________________ METALLICAKOENGEN - BERGENHUS FESTNINGons, 16.07.08 kl.20:00 Plassering:Unummerert. - UNUM.STPL Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bergen?!?! Whyyyyy? Faen altsa, hva var galt med valle hovin.. Det blir for langt, sjøl for en hardbarka metallica fan som meg.. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er ikke galt? Umulig å få tak i noe å drikke når man står helt fremme. Det merket jeg hardt i fjor. I tillegg synes jeg at det er utrolig tungt å stå på betong fra rundt fire til halv tolv. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde dratt uansett hvor i norge de hadde vært. Tror showet i Bergen er det eneste i skandinavia, så vi har ingen grunn til å klage Det eneste vi kan klage på er at de slutta presale før folk kom hjem fra jobb og skole Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men til fordel til oss som bor i Bergen, og etter det jeg har hørt var majoriteten på Valle Hovin bergensere. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg møtte endel bergensere der ja, men at dere var noen majoritet vil jeg aldri inrømme Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Må ha meg billett, men står på billetservice.no at det koster 850,00 for plasser. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Må ha meg billett, men står på billetservice.no at det koster 850,00 for plasser. Ja, ikke salg akkurat. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg syns alle metallica fans skulle ta turen innom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=677442&st=0 og evt legge til bilder av samlingen sin hvis noen her har en samling med effekter!! By the way... er det noen som trenger billetter har jeg plenty Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ah, faen, enda en konsert. Jeg skal allerede på fire store konserter i sommer som alle involverer reising, samt ferietur. Er jo grenser for hva en person har råd til!! Men samtidig kan man vel nesten ikke droppe Metallica heller ... Valle Hovin var dritfett. Uff, må tenke litt på det frem til mandag. Med så få billetter er det vel også litt bingo om man ender opp med å få noen. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 By the way... er det noen som trenger billetter har jeg plenty Give me! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det noen forskjell på om vi tar best tilgjengelig og unnumerert plasser? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå ha jeg aldri vært der på konsert før men regner med at det er kun er ståplasser for oss vanlige dødlige, så det er samme hva du bestiller... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 haha, ja de udødelige har vel nok av sitteplasser... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Best tilgjengelige og unummererte er det samme når det kun er ståplasser (unummererte) billetter som legges ut. Det har kun noe å si hvis det legges ut forskjellige typer billetter, for eksempel ståplass, sitteplass kategori A, sitteplass kategori B, osv. Men siden det bare er én kategori så kan du kjøre på med hva du vil og fortsatt få samme billett som alle andre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vurderte å slå to fluer i en smekk og ta turen til Bergen for å se Metallica, og besøke en kammerat som studerer der. Men så så jeg billettprisen. Er ikke verdt så mye penger for en som kun liker de 2 første albumene. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ok. Veldig nyttig innlegg xD Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var et nyttig svar til det interessante innlegget over mitt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Om forumet bare skulle bestått av nyttige poster ville det blitt utrolig kjipt, mann! Posten til Skurupu var da slettes ikke ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg