Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008

DrThomas

Anbefalte innlegg

Forhåndssalget endte kl 07.00 AM PST. Altså kl 16.00 norsk tid :)

Må ha sluttet før det, jeg var inne rett etter 15.30 og da lå det ingen link der, tro meg for da hadde jeg hatt billetter nå :)

Men det er bare å prøve på mandagen også holde øye med metclub den i uka etter salget er over. Det hende at det dukker opp noen billetter til metclub medlemer da, så det er bare å holde øynene oppe...

Da må du ha gjort noe feil for eg fikk :)

From: Billettservice ([email protected])

Sent: Friday, February 01, 2008 3:50:35 PM

Du kjøpte 2 billett(er) til:________________________________________________________________________ METALLICAKOENGEN - BERGENHUS FESTNINGons, 16.07.08 kl.20:00 Plassering:Unummerert. - UNUM.STPL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, faen, enda en konsert. Jeg skal allerede på fire store konserter i sommer som alle involverer reising, samt ferietur. Er jo grenser for hva en person har råd til!! Men samtidig kan man vel nesten ikke droppe Metallica heller ... Valle Hovin var dritfett. Uff, må tenke litt på det frem til mandag. Med så få billetter er det vel også litt bingo om man ender opp med å få noen.

Lenke til kommentar

Best tilgjengelige og unummererte er det samme når det kun er ståplasser (unummererte) billetter som legges ut. Det har kun noe å si hvis det legges ut forskjellige typer billetter, for eksempel ståplass, sitteplass kategori A, sitteplass kategori B, osv. Men siden det bare er én kategori så kan du kjøre på med hva du vil og fortsatt få samme billett som alle andre. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...