M-Gard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hvis jeg leter, finner jeg sikkert noe om det, MEN jeg er for lat til å lete gjennom 8 sider med diskusjon, så; hvem varmer egentlig opp for Metallica i Bergen? : ) The Sword og DOWN Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) 2late lolol Endret 4. juli 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva? Er det to oppvarmingsband? Håper ikke det er snakk om Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det hadde vært litt av et sjokk om de gutta der skulle ha kommet på scenen! Er disse: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva? Er det to oppvarmingsband? Håper ikke det er snakk om Hahah! Jeg og fant den sangen når jeg søkte på youtube. Jeg lurte på om det var noe feil her og var helt fortvilet selv. Det visst bare sangen som heter down og bandet det andre tullet. Så det var så mange andre related videos med samme navn.. Omtrent hvor tidlig bør jeg vere der for å få stå helt framme? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva? Er det to oppvarmingsband? Håper ikke det er snakk om Hahah! Jeg og fant den sangen når jeg søkte på youtube. Jeg lurte på om det var noe feil her og var helt fortvilet selv. Det visst bare sangen som heter down og bandet det andre tullet. Så det var så mange andre related videos med samme navn.. Omtrent hvor tidlig bør jeg vere der for å få stå helt framme? Satans tidlig! Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Trenger ikke å være så veldig tidlig. På Foo Fighters kom jeg kun en time før dørene åpnet og jeg sto helt fremme. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Foo fighters ja, men de ble ikke utsolgt etter 40 - 50 minutter:) Satser på å bare dra til byn noe tidlig jeg med mine venner, så klarer jeg det sikkert:D Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det var veldig mange folk før meg i køen, men folk pleier å være ganske sprett i konsertområdet før konserten begynner. Men kommer du tidligere enn en time er du ihvertfall sikret deg en veldig god plass. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Omtrent hvor tidlig bør jeg vere der for å få stå helt framme? Man kommer seg fram som regel.. Er bare å presse seg på.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg og en kompis skal kjøre fra Toten og innover, noe som er en del timer. Vi tenkte derfor å booke en eller annen plass for å få litt søvn natten før. Noen som har noe tips på noe billig og bra? Hotellene jeg finner på hotels.com er så dyrt! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin? ' Edit: Gleder meg noe så inni satan nå! Gleder meg til å høre Ride The Lightning og alle de andre, ass Endret 9. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin? Viss det blir likt som Foo Fighters så er det 1 eller 2 delar som er ringa inn heilt framme. Resten er ope. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg og en kompis skal kjøre fra Toten og innover, noe som er en del timer. Vi tenkte derfor å booke en eller annen plass for å få litt søvn natten før. Noen som har noe tips på noe billig og bra? Hotellene jeg finner på hotels.com er så dyrt! Join uteliggerene eller noe slikt, sov på en benk eller slå opp teltet på koengen:) Eller så kan du gå litt utenfor sentrum, kanskje det er billiger der? Jeg er ingen ekspert på hotel da. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ok, har sittet å sett på konserten fra Rock Am Ring en stund.. Ganske bra publikum.. Men hva sier folket her til å slå dem ned i støvlene? Synge HØYT, og hoppe MYE og bare ta helt av!? Edit: Noen som vet hvordan konsertområdet er? Er ikke delt opp i "ringer" vel, eller, slike inngjerdinger? Er bare ett stort område, slik som Valle Hovin? Viss det blir likt som Foo Fighters så er det 1 eller 2 delar som er ringa inn heilt framme. Resten er ope. Håper ikke det.. Ingenting er mer irriterende enn å må på do og miste plassen sin helt framme.. Vel, var litt sånn på Valle Hovin så vidt jeg husker.. Men det var et veldig lite område forran.. Endret 10. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 visst det e som på foo fighters så blir det et lite område helt framme, og der e det plass te 2000 personer.. og de som havner der får gule bånd sånn at de kan gå inn og ut der fra.. så e første mann til møllen.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Pokker heller.. Viste seg at man kunne delta i M&G-konkurransen gratis via M: Metallica.. Jaja.. Neste gang Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Trodde gule bånd var sånne kidz jeg, eller noe. Jaja, jeg selger billetten min i dag! (nei, dette er ikke en annonse, og jeg tar ikke bud) Reiser vekk på dagen, men hadde jo vært litt kult å få med seg.. Får heller dra på Maiden på Valle Hovin heller.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg