NuGgIZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 du har jo ebay. eller så kan du sikkert finne noe i annonse sidene i avisene.. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Om du ikke finner noe på nettet kan du spørre venner og sånt, alltid noen som ikke kan likevel. Gleder meg noe syyykt nå! Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 veit ikkje om eg vil si dette her tilfelle flere svartebørs folk, men.. hører rykter om at det vil bli lakt ut flere billetter te konserten.. når det blir veit eg ikkje, og veit heller ikkje om det e sant da.. men kan være lurt og følge me på billettservice.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Og hvor skulle de billettene komme i fra? Mener du at de har holdt tilbake noen billetter fra 4. februar (eller når det var)? Hvorfor skulle de gjøre det? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke helt uvanlig det at arrangøren holder igjen noen billetter som blir sluppet noen dager før konserten. Det forutsetter jo at det er stor rift om de, og de gjør det for å ødelegge for svartebørsen. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 det eg hørte var no at det og var plass til litt flere en beregnet.. men som sakt, var bare en på jobb som sa det.. veit ikkje om det e sant.. men de holder og alti av litt billetter te politiet og sånt så ska stå vakt. og visst då de folkene ikkje ska gå så blir de lakt ut for salg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ...men de holder og alti av litt billetter te politiet og sånt så ska stå vakt. og visst då de folkene ikkje ska gå så blir de lakt ut for salg. nei nei, de er pålagt til å stille med så og så mye vaktmannskaper for å få arrangere konserten i det hele tatt. de holder ikke av noe til politiet/vakter for å være grei. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 okey, har sikkert misforstått litt eg då... men faren te en kompis av meg e no politi og de hadde nå fått noen billetter etter som eg forsto det.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 okey, har sikkert misforstått litt eg då... men faren te en kompis av meg e no politi og de hadde nå fått noen billetter etter som eg forsto det.. For å gjennomføre større arrangement så må man ha politiet tilstede, og da må jo de selvfølgelig ha tilgang. Jeg tviler veldig sterkt på at politifolk som ikke er i tjeneste blir tilgodesett fribilletter. Særlig med tanke på at de blir nektet bollerabatter på 7-11 etc. Lenke til kommentar
mikkel-lofgren Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Haha, som blodfan og Metclub medlem er det jo kjipt at jeg ikke kan Men skal allerede til Praha, og så håper jeg på flere utenlands-datoer. Dessuten synes jeg rett og slett billettprisen er KILLER. Fikk jo to Praha billetter til wavebreakern for samme prisen Hey! Hva syns du om konserten i Praha? Var der med en kompis, og syns den var helt sinnsykt bra, faktisk bedre enn på Valle Hovin ifjor Dritbra pyroshow, video*DJ* og bare *créme de la créme* av de gamle sangene! - Bare at vi hadde VIP billetter helt gratis (A) Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei! Jeg tenkte å legge min billett ut for salg. Hva tror dere er en rimelig pris å få for den? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei! Jeg tenkte å legge min billett ut for salg. Hva tror dere er en rimelig pris å få for den? Eg solgte ein av mine for 900,-. Endret 28. juni 2008 av Elensar Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei! Jeg tenkte å legge min billett ut for salg. Hva tror dere er en rimelig pris å få for den? 900 kr kansje? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis du er carebear ja. 2200 kanskje? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis du er carebear ja. 2200 kanskje? http://www.lovdata.no/all/hl-20070629-086.html Om du vil bryte norsk lov, ja: Lov om forbud mot prispåslag ved videresalg av billetter til kultur- og idrettsarrangementer § 1. Det er forbudt å selge billetter til kultur- og idrettsarrangementer til en høyere pris enn den som er påført billetten fra arrangørens side, eller som billetten første gang ble solgt for. Dersom billetten er solgt gjennom en annen aktør enn arrangøren på grunnlag av avtale mellom arrangøren og aktøren, og det er betalt en særskilt billettavgift som fremgår av billetten, kan billettavgiften også være inkludert i salgsprisen ved videresalg. § 2. Kjøperen kan kreve tilbake fra selgeren den del av en betalt billettpris som overstiger de beløp som følger av § 1. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tipper du lett kan ta 1500. Om du har god samvittighet når du tar det er noe annet. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Blir fett med Down som oppvarming... vært konge om de hadde dratt no gammel Pantera.... (tvilsomt dog) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Lurer litt, pleier det å være moshpit på Metallica konserter? Har sett noen på seek & destroy på opptak, men er det på noen andre sanger? (muligens Disposable Heroes?) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Av og til, vil jeg tro. På sanger som Whiplash f. eks. Men du skal vel være litt "heldig" om du havner i en, ettersom det Koengen er et ganske stort areal. Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) hvis jeg leter, finner jeg sikkert noe om det, MEN jeg er for lat til å lete gjennom 8 sider med diskusjon, så; hvem varmer egentlig opp for Metallica i Bergen? : ) Endret 4. juli 2008 av ingridmarie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg