Rikky Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000? Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000? Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter. Jeg tror det er mange som blir lurt av dette. De ser 800 kr og tenker "lett, for faen!" De fleste blir heller skuffet når de ringer vedkommende som selger billetten. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000? Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter. Populært kalt ekspedisjonsoppkrav. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sitter og ser på konserten de hadde i Spania, fy faen som jeg gleder meg til konserten i norge. Bare de spiller Bell's og Horsemen så er alt kvelden toppet. Synd de ikke har spilt Horsemen til nå såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Setliste fra Nürnberg i går Creeping Death For Whom The Bell Tolls Rid The Lightning Harvester Of Sorrow Bleeding Me No Remorse Devil's Dance ...And Justice For All Fade To Black Master Of Puppets Whiplash Nothing Else Matters Sad But True One Enter Sandman - - - - - Die, Die My Darling Motorbreath Seek and Destroy Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Få vekk Devil's Dance og Bleeding Me.. Sett inn Battery og Four Horsemen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Inn med Hit The Lights! Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Rock Am Ring konserten går på MTV klokken 22 i dag. Verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da vet jeg hvor jeg skal sitte fra 22-23:D \m/ \m/ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men hvor billig tror dere det er mulig å få tak i en Metallica-billett via f.eks. Finn? Litt vanskelig å finne ut av så lenge de ikke oppgir riktige priser ... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det en måte å få inn MTV på PC-en? Har ikke MTV på TV lenger.. Lyst til å få med meg Rock Am Ring-konserten, selv om jeg har sett den før.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tyske MTV spiller hele konserten, resten av Europa får kun en time! Gud hjelpe meg for en tysk pirat! Metallica Live - Rock Am Ring 2008 @ Youtube Endret 8. juni 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det noen her som har soveplass til to stk. som skal på konserten i Bergen? Er snakk om to netter, fra 15. til den 17. Er evig takknemlig i så fall! Ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kjipt at MTV bare viste noen sanger fra konserten - men fy faen så jeg gleder meg. Dette kommer til å bli stort! Spilte de forresten Ecstasy of Gold som intro i forgårs? Denne introen er vel standard, ikke sant? Håper i allefall den vil runge imellom de 7 fjell den 16. juli! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ecstasy ble spilt ja. Først AC/DC, så Ecstasy, det er standard Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kom hjem fra Rock am Ring i natt og har gode nyheter! Metallica er i storform altså. Så dem også på Vallehovin i fjor, men nå hadde de enda mer trykk, bedre spilleliste og James sang bedre. Da RTL og For whom the bell tolls ble spilt lyste jeg opp, fy faen det var moro!! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Heldig gris Martin Sama Men har James Hetfield fått seg en ny gitar? Ser ut som han spiller på en sort TRUCKSTER i denne videoen Se filmen hos Youtube Endret 9. juni 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heldig gris Martin Sama Men har James Hetfield fått seg en ny gitar? Ser ut som han spiller på en sort TRUCKSTER i denne videoen Se filmen hos Youtube Edit: Jepp en sjapp runde med google bekrefter dette: Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jepp, og Kirk har fått to ny gitarer! En V gitar malt i litt gult og svart, tror det var en Gibson. Og en enda en ESP med noe grønn grafikk, den var knallstilig. Dro til Rock am Ring først og fremst for å se Metallica, siden jeg ikke kan komme til Bergen. Jeg sier bare gled dere til Bergen, for de er virkelig i form altså! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Kan også skrive under på at de er i form, så dem i Madrid og Praha Det grønne på Kirk's ESP er forresten et motiv fra Dracula Endret 9. juni 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg