les_paul92 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ok. en kammerat av meg sa at jeg måtte være international premier. stemmer det? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kan sikkert stemme det, jeg fant ikke noe som beskrev hvilken grad av medlemskap man må ha. Men jeg har ikke leita særlig bra, heller Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Står jo ganske greit på metclub.com under "more info" TICKETS AND MEET 'N GREET PASSESAs the Mighty Metallica Machine ploughs across the globe, bringing fans their own brand of ear-splitting metal, Metallica Club Premier Members can always be found hanging in the best seats of every stadium, arena or club. Exclusively through the Club, Premier Members are given the opportunity to purchase tickets to virtually every show on the tour's itinerary. And, as if that weren't enough, the Club also gives Premier Members a chance to be a part of every fan's dream - the Meet & Greet. This is a chance for Premier Club Members to not only see the band perform up close and personal, but also a chance to meet members of the band! Unfortunately we can't take all the Clubbers at any given show, so to keep this opportunity fair to all Members, the Club conducts a lottery at each show. Så vi må da bestille International premier, for å få lov til å bli med på meet & greet Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 For å få lov til å kanskje* Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 får jo lov til å bli med på trekninga Lenke til kommentar
plaank Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Woho! Jeg er International Premier Member! Drømte faktisk at jeg fikk møte Metallica i natt, hehe. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg hørte at dette blir spillelisten!: 01. Creeping Death 02. For Whom The Bell Tolls 03. Ride The Lightning 04. Harvester Of Sorrow 05. The Unforgiven 06. ...And Justice For All 07. Devil's Dance 08. Disposable Heroes 09. Welcome Home (Sanitarium) 10. Master Of Puppets 11. Whiplash ------------ 12. Nothing Else Matters 13. Sad But True 14. One 15. Enter Sandman ------------ 16. Last Caress 17. So What 18. Seek & Destroy Det var iværtfall spillelisten i Polen. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den vil nok inneholde mange av de sangene, men litt kjedelig om de spiller akkurat samme lista på alle giggene? :o Det der kunne forsåvidt vært min egen "best of" liste Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den vil nok inneholde mange av de sangene, men litt kjedelig om de spiller akkurat samme lista på alle giggene? :o Det der kunne forsåvidt vært min egen "best of" liste Jeg håper vi får Orion, Damage inc. , Dyers Eve, Escape og Trapped Under Ice! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dyers Eve i stedet for Devils Dance. Eller er den setlistn perfekt! Lenke til kommentar
joax Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Man gleder seg nå ja:D ekke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mener å huske at Lars i et intervju har sagt at de skal spille noen nye sanger i bla bergen. : D Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Håper at de starter med noe annet enn Creeping Death, begynner å bli kjedelig. Hadde vært digg med Battery eller Blackened Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Håper de ikke avslutter med seek. Så når vi hører den, så vet vi at det er slutt. Håper de avslutter med Dyers eve Lenke til kommentar
tiss Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke hva jeg skal si om den setlisten. Ikke noe Fade to black, Battery eller Orion. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var det ikke snakk om at de skulle komme med sanger fra den nye platen også? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vet ikke hva jeg skal si om den setlisten. Ikke noe Fade to black, Battery eller Orion. Å faen, la ikke merke til at ikke Battey var der! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Folk legger vel ut billetter til vanlig pris for å "late" som om de ikke er svartebørshaier? En kompis av meg ringte en fra Finn.no som annonserte billett til 800 kr. Han skulle ha 2000 for den. Lå forøvrig ute i Bergensvågen i en venns båt på søndag og hørte på Kiss. Begynte da automatisk å glede meg til Metallica. Herregud så kos det skal bli! Enormt. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Folk legger vel ut billetter til vanlig pris for å "late" som om de ikke er svartebørshaier? En kompis av meg ringte en fra Finn.no som annonserte billett til 800 kr. Han skulle ha 2000 for den. Lå forøvrig ute i Bergensvågen i en venns båt på søndag og hørte på Kiss. Begynte da automatisk å glede meg til Metallica. Herregud så kos det skal bli! Enormt. Jeg la inn bud på 850, fordi han sa at det var prisen de ble solgt for. Men det endte med at jeg måtte betale 1700.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg