Fin Skjorte Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hørt endel på det siden i går, og liker det bare bedre og bedre. Kun lyttet på siste platen og synes de ligner litt på Wolfmother, bare mye råere! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ett innlegg er slettet, kjøp og salg av billetter er som sagt ikke tillatt (noe som også kommer ganske klart frem i emnetittelen). Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Sword er tøft ja. Merkelig at så få har høyrt om dei. Er jo eit rimelig kjent band. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Under to mnd igjen!!! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har faktisk mistet interressen en del, og jeg solte jo ene billetten min for 10kr mer enn hva et ukespass på Hove-festivalen koster.. så går heller der egentlig. Foo Fighters billetter i Bergen går for 350kr nå, med Queens of the Stone Age som oppvarming! Anbefales! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har billetter til Foo i Oslo, så Bergen blir out of the question Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Fy faen nå gleder jeg meg ass! Jeg og vennen min skal løpe som bare faen for å komme langt forran Surt at jeg ikke kan ta med cammet eller noe å drikke, har ikke tid til å kjøpe drikke Endret 21. mai 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
plaank Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Om du kommer dit med kamera, blir du fratatt det da? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Om du kommer dit med kamera, blir du fratatt det da? Jeg tipper det, det står jo på billeten at det ikke er lov. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fy faen nå gleder jeg meg ass! Jeg og vennen min skal løpe som bare faen for å komme langt forran Surt at jeg ikke kan ta med cammet eller noe å drikke, har ikke tid til å kjøpe drikke Jeg tar ALLTID med meg noe å drikke, blir lett dehydrert på sånne steder.. merket det godt på maiden i bergen 06 iallefall. Bare gjem en flaske olden på innerlommen. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg tipper det, det står jo på billeten at det ikke er lov. På Valle Hovin i fjor, ble jeg ikke fratatt kameraet. Det var bare et kompaktkamera, dog. Ikke et speilrefleks som jeg hadde planer om å ta med nå Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer på (eller det vil si), jeg vil garantere at billettene mine er ekte eller ikke.. Noen måte jeg kan gjøre det? Gidder ikke komme dit og ikke komme inn Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Falske billetter er et ikke-eksisterende problem i Norge. Hvorfor skulle du mistenke at din billetter er falsk? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg tipper det, det står jo på billeten at det ikke er lov. På Valle Hovin i fjor, ble jeg ikke fratatt kameraet. Det var bare et kompaktkamera, dog. Ikke et speilrefleks som jeg hadde planer om å ta med nå Så vaktene det, men tok det ikke? Isåfall tar jeg med mitt filmkamera. (Ikke no sånt spessielt kamera, men jeg vil ha minner!) Lenke til kommentar
plaank Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vel, jeg er temmelig sikker på at de så det.. Hadde det jo i lomma? Telefonen (N73) tok de jo ikke. Nå har jeg N82, den burde de jo ta fra meg i såfall Ikke vet jeg, hadde bare vært fett med et par gode SLR-bilder Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Falske billetter er et ikke-eksisterende problem i Norge. Hvorfor skulle du mistenke at din billetter er falsk? Nei.. Er nok ikke noe, bare liker å ha alt i boks xD Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som vet hvordan jeg får tak i meet&greet? Jeg må sikkert være metclub medlem? må jeg være international plus? Er det en konkuranse med bare en vinner elns? eller blir det sluppet billetter? evt når? Har jævlig lyst å få tak i en sånn billett! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) MEET AND GREET PASS RULES You may enter to win a meet and greet pass at as many shows as you like, but remember that you can only win once per year (365 days). Choose wisely - if you win a pass for a date that you will not be at, you may not win again for the remainder of the year period. Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests. You must have your own ticket to the show. You must be an active Club Member day of show to win a meet and greet pass. YOU MAY ONLY WIN ONE PASS PER YEAR (365 days), AND THE PASS IS NOT TRANSFERABLE. Fra www.metclub.com, meet and greet siden. Endret 25. mai 2008 av plaank Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Når er trekninga på den, egentlig? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Den er ikke annonsert enda. Konkurransen blir vel startet om en uke eller to tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg