Illuminant Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 De klrte jo å skape fet stemning i Oslo i fjor! Hoho, dagens aprilsnarr! Godt sagt! Fy **** som jeg hater HIM. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det blir nok ikke en tur på meg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det blir nok ikke en tur på meg Ok. Når skal oppvarmingsbandet annonseres? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det blir nok ikke en tur på meg Ok. Når skal oppvarmingsbandet annonseres? Det vill jeg også vite STONEGARD! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 The Sword varmer opp! Iallfall står det på myspace siden, http://www.myspace.com/thesword Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Faen, nå ble plutselig konserten mer interessant ... Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fade to Black var jo mulig å få tak i forrige gang.. Men hele konserten hadde vært kjempekult, ja Men det jeg lurer på er hvorfor det var to karer foran scena som filma hele konserten, men det kom aldri noe film..(?) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De filmet vel for storskjermene? Men opptakene er lagret, og jeg vet at det er utgitt en bootleg i DVD-kvalitet av Valle Hovin-konserten på nettet. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ikke i dvd-kvalitet nei, men med mobil-kamera og livemetallica lyd. Samplen ligger på youtube: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ah, kanskje det er den jeg har sett. Jeg finner ikke igjen den jeg fant, men jeg har aldri sett opptaket av det, så det kan godt være at det er det samme opptaket som du linker til. Ikke helt DVD-kvalitet da i så fall, men grei kvalitet på bildene da, bare litt kjipt å bare se storskjermer og hender stort sett. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da var (hvertfall én) Support oppe The Sword om noen har hørt om dem. Tar dette ihvertfall som meget sikkert da de har "16 jul 2008 20:00 Koengen City of Bergen Festival" listet som en spilledato på demmes Myspace. LINK! Men man vet jo ikke nå om dagen.. Ganske sikkert virker det i alle fall som Det er ikke noe offisiellt ute om dette enda, men Blabbermouth.net har lagt ut en artikkel om saken. LINK! Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De virka jo helt greie de hvertfall:P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Aldri hørt om de før, men vi kan vel ikke forvente oss all verden heller. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hørte litt på sangene på myspace, helt greit men ikke noe mer enn det.. Not my cup of tea. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sittet å hørt på Sword en times tid nå! Var bedre enn første inntrykket. Må neste si at jeg liker det. Lenke til kommentar
Athon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Down og The sword skal varme opp for Metallica, The Sword er heilt greit liker Down bedre, Phil anselmo som var vokalist i Pantera er vokalisten i Down. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Down og The sword skal varme opp for Metallica, The Sword er heilt greit liker Down bedre, Phil anselmo som var vokalist i Pantera er vokalisten i Down. Hvor så du at down skulle? Finner ingen bekreftelser på det. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.metallica.com/index.asp?1=1&item=600769 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.metallica.com/index.asp?1=1&item=600769 thx! fra linken din som ble postet i går: And as usual, another update coming in the next 48 hours relevant to all this... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det kan trygt anbefales å sjekke ut The Sword. De kom nettopp med ny skive, og den er bra, men førsteplata er helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg