Typhoeus Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg drakk ca én liter væske på hele den dagen.. Drakk ikke noe etter klokka ett på dagen. Jeg var svimmel mens HIM stod på scenen xD Smart ! Haha... Da er ting omtrent dømt til å gå til helvete da xD Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 sto fremst jeg. så jeg fikk 4-5 kopper vann av vaktene ^^ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Synes de skulle solgt Imsdal-flasker der ellerno.. (om de er tomme, så går det faktisk ikke ann å kaste de så langt, i motsetning til vanlige brusflasker). Er jo bare tull å stå der med sånne krus, da! Holdte på å klikke på forrige konserten pga drikkemangel. Under Whiplash sloss jeg min vei tilbake til Røde Kors og drakk 5 kopper på rappen.. Edit: Jeg lurer på om hvis jeg melder meg inn i metclub nå, får jeg vært med på trekingen av Meet&Greet da? ^^ Endret 2. mars 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke dumt det.. Eller kanskje noe i likhet med Kuli/kjeft-kartonger.. Skulle lett hatt gitt 500 kroner for en god liter med vann når jeg stod der^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Flere som har hørt det som skal være det nye albumet? Hvis det er ekte må jeg si meg særdeles skuffet. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eg søkte og fann ein torrent som heitte "Metallica - New Album Demo (2008)". Viss det er den du snakkar om er det nok ikkje albumet. Titlane var ordentleg sløkke og ikkje Metallica-aktig og alle songane var rundt 4-5 minutt, noko som ikkje stemmer med det som er sagt om albumet. Eg har ikkje høyrd på det så eg kan diverre ikkje seie noko om innhaldet. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bare tull! Ikke noe fra det nye albumet er lekket. Og den såkalte "demoen" er Eternal Decision Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bare tull! Ikke noe fra det nye albumet er lekket. Og den såkalte "demoen" er Eternal Decision Stemmer det.. Har det på pc-en her.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jævlig irriterende med de fake leaksa. Jeg liker generelt sett ikke album-leaks, men når de er fake i tillegg er det bare irriterende :biggrin: Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes de skulle solgt Imsdal-flasker der ellerno.. (om de er tomme, så går det faktisk ikke ann å kaste de så langt, i motsetning til vanlige brusflasker). Er jo bare tull å stå der med sånne krus, da! Holdte på å klikke på forrige konserten pga drikkemangel. Under Whiplash sloss jeg min vei tilbake til Røde Kors og drakk 5 kopper på rappen.. Edit: Jeg lurer på om hvis jeg melder meg inn i metclub nå, får jeg vært med på trekingen av Meet&Greet da? ^^ Jupp det får du ^^ såvidt jeg vet =D Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Da fikk jeg mine billetter i posten også! Jeg fikk den for 1500 kr. Veldig fornøyd med prisen! Hvor mye ga dere? noen over 3000? Endret 17. mars 2008 av cissaman Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvordan kan du være fornøyd når du har betalt det dobbelte? :/ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Han er vel fornøyd med at han faktisk får dratt på konserten? Og prisen var ikke så ille heller til å være svartebørs, er vel drøye 500,- mer enn utsalgspris. Mange som synes det er verdt det. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Still.. det er over 600 kroner mer en nødvendig i utgangspunktet. Jeg venter med å kjøpe mine i alle fall.... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 1500 er en veldig god pris det.. Ga 1400 for mine, og er storfornøyd Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Still.. det er over 600 kroner mer en nødvendig i utgangspunktet. Jeg venter med å kjøpe mine i alle fall.... Joda, såklart, men når han ikke har fått billetter fra det offisielle salget så er det jo ikke så veldig mye å gjøre. Man skal være bra heldig hvis man finner noen som vil selge til utsalgspris når alle vet at disse billettene glatt er verdt 2000+ på "markedet", med mindre man kjenner noen med billetter til overs. Alternativene da blir jo ikke så veldig mange, kanskje vente og se om svartebørsprisene synker, men mange synes jo det bare er like greit å få ordnet billettene nå og slippe å tenke på det lenger og heller glede seg til konserten. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Still.. det er over 600 kroner mer en nødvendig i utgangspunktet. Jeg venter med å kjøpe mine i alle fall.... Joda, såklart, men når han ikke har fått billetter fra det offisielle salget så er det jo ikke så veldig mye å gjøre. Man skal være bra heldig hvis man finner noen som vil selge til utsalgspris når alle vet at disse billettene glatt er verdt 2000+ på "markedet", med mindre man kjenner noen med billetter til overs. Alternativene da blir jo ikke så veldig mange, kanskje vente og se om svartebørsprisene synker, men mange synes jo det bare er like greit å få ordnet billettene nå og slippe å tenke på det lenger og heller glede seg til konserten. Som om jeg skulle sagt det selv :!: Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skal i alle fall vente.. Om flere hadde gjort det samme, så kanskje det syke svartebørssalget hadde roet seg noen hakk tidligere. Det er flere sider med billetter til salgs på finn.no. Kanskje jeg vil slite med å skaffe meg billetter når det nermer seg, men jeg synes det rett og slett er uhørt at jeg må slå meg til rette med slike summer for noe som i utgangspunktet er ulovelig.. Jaja Vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg