tiss Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kom til betalingen på Billettservice jeg. Fylte inn all kortinformasjon og trykte ok, og da klikka det. Ble kasta ut og dermed ingen billetter på meg og venninna mi. Er fortsatt sur for det, hehe.. Men men. Kødder du? Hadde jeg vert deg hadde jeg forlanget billetter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Og hvor langt tror du han hadde kommet med det??? Er nok flere enn han som hadde problemer med bestillingen den dagen og stort sett alle andre ganger det kommer et stort band til Norge. Shit happends, bør ikke skje men... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nesten sånn at jeg vurderer å skaffe meg jobb i et konsertvaktfirma. Bare for å få med meg konserten. HEhe. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da må du jo stå og se på publikum gjennom hele konserten. Det er jo det vaktene er der for, å hjelpe de som trenger assistanse eller få fjerna idiotene som ødelegger for andre. Om du faller for fristelsen og ser på, så tror jeg at du kan bli beordret til en annen posisjon eller noe. Firmaene satser veldig på å opptre profesjonelt. Men jeg skjønner at det var på morro Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Husker når de var på valle hovin 10 juli så sto jeg først. Da prata jeg med en av vaktene som sto forran meg og de hadde ikke lov til å se på scena Edit. Det hadde jeg aldri klart ihvertfall (å ikke se på scena) Endret 24. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vaktene på Valle virket ganske proffe, ihvertfall de som var nærmest de jeg fikk kontakt med (framfor mikrofonen til Kirk) Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Kjøpte du en billett til mye mer enn den vanlige prisen? lurer bare på om det bare er jeg i landet som selger til vanlig pris når det gjeller kamerater... Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Kjøpte du en billett til mye mer enn den vanlige prisen? lurer bare på om det bare er jeg i landet som selger til vanlig pris når det gjeller kamerater... Nypris = vanleg pris.. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Kjøpte du en billett til mye mer enn den vanlige prisen? lurer bare på om det bare er jeg i landet som selger til vanlig pris når det gjeller kamerater... Lær deg å lese Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Faen, jeg har fortsatt ikke fått billett!!! Men jeg skal skaffe det ass!!!! Hvis ikke jeg får tak i, kommer jeg aldri til å bli glad igjen Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Faen, jeg har fortsatt ikke fått billett!!! Billetter får man alltids, kommer an på lommeboken.. Lurer på hva billetter ligger på nå i andrehåndsmarkedet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De setter opp prisene som "originalpris", altså 890, men det er nok ikke det de går for.. Rundt 2k tenker jeg.. SKAMMELIG. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som sagt så skriver de 850 eller 890 for å ikke bli fjernet fra finn, men jeg har skjekket litt rundt der og minsteprisen jeg fant var 2500 pr billett.. En jeg var i kontakt med skulle ha 4500 pr. billett.. Forkastelig. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Er det ikke flere billetter fra Grieghallen? koster riktignok 2200,- men da får man sove på hotel etter konserten, og en god frokost når man våkner:) Der kjøpte jeg, og billetten ligger i safen:) Endret 26. februar 2008 av Ludogamer Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg personlig ser ikke noe forkastelig eller skammelig i å ville ha betalt det en vare er verdt. Billetter nå være den eneste varen her i landet som har en slik særbeskyttelse. Det at noen tjener penger på det gjør også at man kan få tak i billetter om man skulle trenge det. Billetthandel har som det meste annet både positive og negative sider, men noen skal jo kun fokusere på det negative.. Men "svartebørs" er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De fleste av billettene på finn er nok kjøpt for videresalg. Det er en grunn til at loven er der. Bare synd det ikke fungerer. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Er endel billetter på ebay som ikke er så ille prisa for de som mangler billett.... Noen ligger vell litt høyt som f.eks 400 dollar da men. i alle fall sikkert bedre finn.no Dollarkursen er jo lav også Endret 27. februar 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Synes det er litt rart at Metallica setter konserten sin til Bergen som har kapasitet til 20.000 mennesker, hvis jeg ikke husker helt feil? Synes prisen var litt i det stiveste laget også, men uansett så ser jeg dem på Rock Am Ring! Gleder meg stort! Endret 27. februar 2008 av Typhoeus Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er et fryktelig enkelt svar på akkurat det, de som driver med bookingen der borde bød mest. Og siden det stedet kun tar 20 000 mennesker så blir prisen så stiv... Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, det skjønner jeg jo. Det jeg mente var at det var rart med tanke på at dette er den eneste konserten i skandinavia. Så langt ihvertfall... Og hvis dette blir den eneste i skandinavia, så burde de ha satt konserten til et sted som tok flere. Er nå min mening ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg