Kjartan1234 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Idag kom billettene mine:D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fikk biletter idag jeg også.. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg fikk mine også i dag, så nå er jeg lettet :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mine kom også i posten i går så da er det bare å slappe av igjen. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Fikk mine 4 billetter i posten igår! Jævlig synd at jeg må selge de igjen, får ikke flyttet Japan-ferien min Men men, fikk ihvertfall med meg Metallica på Valle ifjor, får leve på den til neste gang Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mine er også i mine klør Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ÅÅh, Japan-ferie! Alltid hatt lyst til å reise dit. Bytte? Får se på noe Razor Ramon Hadugei-lureri mens jeg venter på en snill person til å gi meg en ferie for to dit :/ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) I postkassa idag: Nuff said.. :D Edit: Det er sånn de skal se ut, right? Endret 18. februar 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Gah, heldig du Jeg, og mine 4 kompiser, har fremdeles ikke billetter! Har rss feed på finn.no om noen ærlige og hederlige mennesker med 4 metallica billetter til overs vil selge til vanlig pris, hehe... Det er få, skal jeg fortelle deg -.- Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Gleder meg. 15min fra heimen. Tror jeg skal invitere Metallicabassene på fisketur jeg. Endret 19. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fikk og skaffet meg billett. Gleder meg! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det ble billett på meg også! Hadde en kamerat som hadde en ekstra og jeg fikk kjøpe den for nypris. Nå er jeg lykkelig! Billetten er trygg nå! Gah, heldig du Jeg, og mine 4 kompiser, har fremdeles ikke billetter! Har rss feed på finn.no om noen ærlige og hederlige mennesker med 4 metallica billetter til overs vil selge til vanlig pris, hehe... Det er få, skal jeg fortelle deg -.- Jeg har også spurt litt rundt på finn.no, men der sier de bare noe slikt som "1000 kroner er for lite, minst 2500". (eller langt mer) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kom til betalingen på Billettservice jeg. Fylte inn all kortinformasjon og trykte ok, og da klikka det. Ble kasta ut og dermed ingen billetter på meg og venninna mi. Er fortsatt sur for det, hehe.. Men men. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå ligger billettene trygt plassert i våpenskapet:D Wohooo! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser det ligger en del biletter på finn.no til 890,- Blir de solgt til denne prisen eller er det høystbydene over? Er ikke ute etter biletter ettersom jeg har, men er bare litt nysgjerrig siden de var mye dyrere tidligere... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser det ligger en del biletter på finn.no til 890,- Blir de solgt til denne prisen eller er det høystbydene over?Er ikke ute etter biletter ettersom jeg har, men er bare litt nysgjerrig siden de var mye dyrere tidligere... Det er bare får at de ikke skal bli fjernet fra Finn.no. Kontakten en av dem, og han ville ha 2,500. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som vet sånn ca. når vi får vite hvem oppvarmingsbandet vil være? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Machine Head er allereie annonsert som oppvarmingsband i Tsjekkia og Polen, så det er nok ikkje lenge til. Det kan verke som om dei har tenkt å variere mykje med kven som er oppvarmingsband. Endret 23. februar 2008 av noodles Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser det ligger en del biletter på finn.no til 890,- Blir de solgt til denne prisen eller er det høystbydene over?Er ikke ute etter biletter ettersom jeg har, men er bare litt nysgjerrig siden de var mye dyrere tidligere... Det er bare får at de ikke skal bli fjernet fra Finn.no. Kontakten en av dem, og han ville ha 2,500. Ok. Prisene er fortsatt like stive ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg