tiss Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Billettene mine lå i postkassa den 7. Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom flyplass hotellet + billett: 2200,- Rica (sentrum) + billett: 2800,- Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom... Endret 11. februar 2008 av boogiesg84 Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom flyplass hotellet + billett: 2200,- Rica (sentrum) + billett: 2800,- Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom... Hvor?? Er på Grieghallen sine sider, men står ingen ting om Metallica der:S Ikke om man søker på det heller:S Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Grieghallen selger billetter nå, med hotellrom flyplass hotellet + billett: 2200,- Rica (sentrum) + billett: 2800,- Tror ikke det er mange av disse altså. Litt dyrt, men bedre enn å handle med en eller annen svartebørsk*k Og nei..du får ikke kjøpt kun billett, uten rom... Hvor?? Er på Grieghallen sine sider, men står ingen ting om Metallica der:S Ikke om man søker på det heller:S nei...se på kontakt-info siden og under billettsalg...ah what the hell...ring 55 21 61 50 Eller send mail til [email protected] Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem. Ja Fikk dem for noen dager sia! Ligger trygt oppå klesskapet Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) YEEEEEEEEES!!!! Fikk billetter med hotelrom Da blir det drømmetur på meg og dama Etter konserten i fjord ville jeg gjort nesten hva som helst for å komme på den her og! Det er fortsatt håp folkens Send dem en mail så ordner det seg:) Endret 12. februar 2008 av Ludogamer Lenke til kommentar
Aintitcool Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem. Jeg har heller ikke fått billetter jeg kjøpte 4. Kjøpte Nick Cave billetter lørdag 9. og de kom i dag .. så lurer litt på hvor Metallica billettene blir av. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Merkelige greier dette her. Det er mange som har fått sine allerede. Er mange her inne som har fått tak i restbilletter, håper ikke det er våres som bestilte 04.02:D Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem. Har heller ikke fått dem. Bor 20 min fra Bergen. Er det ikke der de sendes fra? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk mine. Det spørs vel hvilket billettnummer du var. Jeg var 12000 eller noe. Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som har fått billettene sine? Jeg har fortsatt ikke fått dem. Har heller ikke fått dem. Bor 20 min fra Bergen. Er det ikke der de sendes fra? Sendes fra Mo i Rana, ihvertfall der de sendte Foo Fighters billetten min fra. Har btw. ikke fått Metallica billetten min ennå heller, er vel bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har fortsatt ikke fått mine, heller. Sist gang ventet jeg over 3 uker på billettene Bare de er her før 16 juli så er jeg forsåvidt fornøyd Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 sånn når konserten spilles... hvordan får du plasser langt fremme??? er det sånn att de som venter leeeeeenge får stå fremst eller er det bare snakk om flaks for og havne langt fremme??? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 sånn når konserten spilles... hvordan får du plasser langt fremme??? er det sånn att de som venter leeeeeenge får stå fremst eller er det bare snakk om flaks for og havne langt fremme??? Du skal vel ha utrolig flaks hvis du kommer langt fram ved ikke å stå i kø. Når de spilte på Valle Hovin sist fikk jeg plass i den første "pulja", men da stod jeg i kø fra kl. 14 og var heldig med køen inn. (det var 4 innganger) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 På Valle Hovin var jeg der en halvtime før det åpnet. Kjøpte et par øl og vi stilte oss i den ene køen. Da det åpnet løp vi som et helvete og kom nesten helt fremst. Er jo klart at om man vil helt helt frammerst, så må man være der tidlig. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 sånn når konserten spilles... hvordan får du plasser langt fremme??? er det sånn att de som venter leeeeeenge får stå fremst eller er det bare snakk om flaks for og havne langt fremme??? Du skal vel ha utrolig flaks hvis du kommer langt fram ved ikke å stå i kø. Når de spilte på Valle Hovin sist fikk jeg plass i den første "pulja", men da stod jeg i kø fra kl. 14 og var heldig med køen inn. (det var 4 innganger) så visst eg vill ha håp om og komme langt frem, så bør eg da stille opp rimeligt tili.. har hatt det i bakhodet att eg må stille opp minst 2-3 timer før de opner uansett, men vet ikke enda Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Når de spilte på Valle Hovin sto jeg helt først Man da kom jeg klokka 9 om morgnen da og sto IKKE først i kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg