Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ringte billettservice for litt siden, og de sa det bare var 10 billetter eller noe som ble lagt ut igår kveld...

 

Jeg venter forresten på en dude på metallicabb.com som skal høre med politiet om svartebørsloven og hva vi kan gjøre :) Kan hende det vil hjelpe! Jeg gir meg ikke i alle fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svartbørsloven er ganske enkel, men skal du ta enkeltpersoner så må du kreve tilbake pengene selv fra selger...noe som jo vil bli ganske håpløst. Eller gå til full anmeldelse, som kan by på en del styr. Men verdt et forsøk! Vurderer og gjøre det sjøl!

 

les mer om loven her: http://lovdata.no/all/tl-20070629-086-0.html#1

 

Hvis politiet er medgjørlige i slike saker (noe jeg tviler litt på..) så er det dritfett! knus svina :)

Lenke til kommentar
Noen som veit hvilke sanger Metallica skal spille? Gode gamle kill`em all og ride the lightning, eller kommer det meste fra det nye albumet som kommer snart?

 

Nei, hvem vet?

Nei det er sant, Metallica sjøl har nok ikke bestemt det enda..

 

 

Tar jeg ikke mye feil blir det nok noen fra ny albumet, så endel gode gamle slægers siden de påstår de har gått tilbake til gamle røtter... (nyalbumet er ifølge Rick Rubin) inspirert av Ride The Lightning og Master Of Puppets. Er nok en som er BÆNKRA og det er vel ONE :)

 

Men for all del.... kan godt hende de spiller mye fra Load/ReLoad ikke at jeg håper på det da... :no:

Lenke til kommentar
Når jeg har brukt mye tid på å skaffe billetter og det ble en til overs, mener dere da at jeg er veldig kjip om jeg ikke selger den til en fremmed til innkjøpspris?
Dersom du har ein billett til overs som du ikkje har bruk for tykkjer eg du er kjip om du vil ha mykje pengar for den. Å selje den til innkjøpspris (inkl. avgift og frakt, sjølvsagt) er ein fin gest til andre som har brukt mykje tid på å få billett, men som ikkje har vore like heldig som deg.
Lenke til kommentar
Når jeg har brukt mye tid på å skaffe billetter og det ble en til overs, mener dere da at jeg er veldig kjip om jeg ikke selger den til en fremmed til innkjøpspris?

 

Og hva hvis jeg lager en pakkepris, "klistermerke og metallica-billett, kom med bud"? Det kan da ikke være ulovlig?

 

Vel, la samvittigheten din handle for deg.

 

Jeg solgte tidligere 4-5 billetter til innkjøpspris. Angrer ikke et sekund.

Lenke til kommentar
Når jeg har brukt mye tid på å skaffe billetter og det ble en til overs, mener dere da at jeg er veldig kjip om jeg ikke selger den til en fremmed til innkjøpspris?

 

Og hva hvis jeg lager en pakkepris, "klistermerke og metallica-billett, kom med bud"? Det kan da ikke være ulovlig?

 

Ja, jeg synes overpriset salg er kjipt. Jeg forstår at folk kan la seg friste av slike lettjente penger, men for oss som ikke var så heldige og fikk tak i billetter den fjerde, så er det utrolig kjipt og se alle billettene som blir solgt for så mye :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...